Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Πολύχρωμο Σχολείο - Θέλω να σου πω κάτι


Το Πολύχρωμο Σχολείο είναι ένας εθελοντικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός και αποτελείται από ανθρώπους που οραματίζονται ένα συμπεριληπτικό σχολείο και για τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στην Ελλάδα. 

Στόχος μας είναι να έχουμε σχολεία όπου κάθε άτομο θα νιώθει ελεύθερο και ασφαλές, να εκφράζεται μακριά από στερεότυπα, διακρίσεις και αποκλεισμούς. Ένα σχολείο που θα μας χωράει όλα χωρίς εξαιρέσεις! 

Ευχαριστούμε πολύ τις εθελόντριες και τα μέλη της ομάδας Rainbow Dancers που συμμετέχουν στο βίντεο! 

Σκηνοθεσία: Ίριδα Ζιόγκα 
Κάμερα/μοντάζ: Γεωργία Αρβανίτη 
Βοηθός κάμερας: Αστέρης Τζιόλας 

Περιγραφή βίντεο και πλήρες κείμενο: 
[Ένα ένα κάθε φορά, εννέα άτομα στέκονται μπροστά από ένα μονόχρωμο αλλά εναλασσόμενο φόντο και διαβάζουν το παρακάτω κείμενο: ] 

Θέλω να σου πω κάτι. 
Είμαι λεσβία. 
Μη μιλάς δυνατά γι’αυτό μέσα στο σχολείο! 
Είμαι gay. 
Eίμαι gay. 
Είναι αυτό λόγος για να αισθάνομαι μόνος μου; 
Είμαι bi. 
Δηλαδή είναι οκέι να λέω ψέμματα, για να συνεχίσουν να με κάνουν παρέα; 
Είμαι queer. 
Είμαι queer. 
Και δεν είναι φυσιολογικό να φοβάμαι κάθε φορά που πάω σχολείο. 
Θέλω στο σχολείο μου να μπορώ να μιλήσω, να μη φοβάμαι. 
Ένα σχολείο που δε θα γελοιοποιούμαι, δε θα περιθωριοποιούμαι, δε θα εκφοβίζομαι. 
Ένα σχολείο που θα προάγει το σεβασμό. 
Και θα υποστηρίζει τα δικαιώματα όλων των παιδιών. 
Ας σπάσουμε το φαύλο κύκλο της άγνοιας, της σιωπής και των στερεοτύπων που οδηγούν στη βία κατά των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων. 
Μέσα από δια ζώσης αλλά και online εκπαιδεύσεις στοχεύουμε στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών και γονέων, έτσι ώστε να μάθουν να εντοπίζουν και να αντιμετωπίζουν περιπτώσεις ομοφοβικού, τρανσφοβικού και ιντερφοβικού σχολικού εκφοβισμού. 
Μαζί μπορούμε να χτίσουμε γερές βάσεις για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση χωρίς διακρίσεις. 
Για να μπορεί κάθε παιδί να εκφράζεται με την απλότητα του, απολαμβάνοντας ένα ασφαλές, σχολικό περιβάλλον. 

[Στο τέλος εμφανίζεται διαφάνεια με το λογότυπο του Πολύχρωμου Σχολείου και το κείμενο ‘για μια συμπεριληπτική εκπαίδευση σε ζητήματα φύλου και σεξουαλικότητας’ καθώς και παραπομπή για την ιστοσελίδα rainbowschool.gr ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου