Αναρτήθηκε το 31ο τεύχος του διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιοδικού i-Teacher. Διατίθεται ελεύθερα για μεταφόρτωση, στη διεύθυνση http://i-teacher.net
Ορισμένα από τα θέματα του τρέχοντος τεύχους είναι τα εξής:
- Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στην εκπαίδευση ως μέσο κατάκτησης γνώσης και καλλιέργειας θετικού μαθησιακού κλίματος
- Αναπτυξιακή διαταραχή συντονισμού. Αιτίες, χαρακτηριστικά και υποστήριξη
- Covid-19: Ο πολυδιάστατος ρόλος του εκπαιδευτικού στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
- Επίλυση ανοικτών-κλειστών προβλημάτων για ανάπτυξη της πλάγιας σκέψης
- Κατηγοριοποίηση μαθηματικών ασκήσεων και προβλημάτων
- Οι επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία των σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εν μέσω πανδημίας COVID-19 σχολικού έτους 2019-2020
- Ασύγχρονη Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση (eclass) ως προσομοίωση μιας προγραμματισμένης διδασκαλίας
- Διευθυντές εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Προβλήματα κατά την άσκηση του ρόλου τους.
- Είδος και περιεχόμενο επιμόρφωσης που επιθυμούν οι διευθυντές σχολικών μονάδων, για την αναβάθμιση των διοικητικών καθηκόντων τους.
- Η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην εκπαιδευτική διεργασία των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, λόγω της πανδημίας COVID-19, σχολικού έτους 2019-2020.
Υπενθυμίζουμε ότι το i-Teacher είναι το διαδικτυακό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.
Στόχοι του περιοδικού: Η δημοσιοποίηση, η συζήτηση, η έρευνα, η ανάπτυξη θεμάτων που σχετίζονται με την εφαρμογή, τη διάδοση και την ανάδειξη των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση. Η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη. Ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός εκπαιδευτικός διάλογος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου