Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Ο Στέφανος Βούρος παίζει το Tik Tok… στα δάχτυλα

Ο Στέφανος γεννήθηκε χωρίς δάχτυλα στα άνω άκρα. Έχει όμως πτυχίο και μεταπτυχιακό. Έχει δύο ζώα, ένα σκύλο και μια γάτα. Παίζει πιάνο, κιθάρα και τον τελευταίο καιρό παίζει το Τik Τok στα… δάχτυλα, όπως είπαμε χαριτολογώντας, κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας στο GRTimes.gr .

Συνέντευξη στον Νίκο Τινό

Με αρκετή δόση χιούμορ και γεμάτος αυτοσαρκασμό, ο Στέφανος Βούρος, απαντά στις ερωτήσεις των διαδικτυακών του φίλων με το δικό του μοναδικό τρόπο. «Επειδή λαμβάνω πολλές ερωτήσεις πως κάνω το ένα πως κάνω το άλλο, σκέφτηκα πως από το να δείχνω απλά πως γίνεται, να βάλω έναν χιουμοριστικό τόνο καθώς το επιβάλλει η φύση του Tik Tok έτσι ώστε να έχει και μεγαλύτερη απήχηση στους χρήστες του».

Πως ξεκίνησε η ιδέα να φτιάχνεις αυτά τα βίντεο;

Αρχικά ανέβαζα βίντεο που έπαιζα κιθάρα και λίγο πιάνο και έτσι άρχισα να λαμβάνω πολλές ερωτήσεις γενικά για την αναπηρία και το bullying. Αφορμή όμως στάθηκε μια ερώτηση που μου έκανε κάποιος, «τι έπαθαν τα δαχτυλάκια» οπότε έτσι ξεκίνησε όλο αυτό.

Στα περισσότερα βίντεο αυτοσαρκάζεσαι.

Πάντα το είχα αυτό. Με το να κάνω εγώ πλάκα με τον εαυτό μου δίνω και την δυνατότητα στον άλλον να κάνει πλάκα με εμένα. Αν και δεν έχουν όλοι την δύναμη και το χαρακτήρα να μπορούν να αυτοσαρκάζονται, εγώ από μικρός και με την καθοδήγηση των γονιών μου έτυχε να είμαι αρκετά δυνατός και κοινωνικός οπότε δεν κλείστηκα πότε στον εαυτό μου και δεν έδωσα ποτέ το δικαίωμα σε κάποιον να με κοροϊδέψει, να πει «τον καημένο δεν έχει δάχτυλα».

Σε μικρή ηλικία αλλά και μεγαλώνοντας πως το διαχειρίστηκες;

Από μικρό, οι γονείς μου, μου είχανε μιλήσει για το πρόβλημα μου. Μου είπανε, θα καταλάβεις μια διαφορά, όλα τα άλλα παιδάκια θα έχουν δέκα δάχτυλα ενώ εσύ δεν θα έχεις. Μου είπανε να μην νιώθω άσχημα και ότι είμαι αυτός που είμαι και είναι δικό μου θέμα εάν θα το αντιμετωπίσω ή θα κάτσω στο σπίτι σε μία γωνία και θα με λυπάται ο κόσμος ή θα βγω έξω και θα με θαυμάζει γι’ αυτά που έχω πετύχει.

Η καθημερινότητά σου πως είναι;

Ζω μόνος μου. Για εμένα είναι μια φυσιολογική καθημερινότητα. Γεννήθηκα έτσι οπότε ότι μάθαινα το μάθαινα με το δικό μου τρόπο. Το μόνο που με δυσκόλεψε επειδή πίστευα ότι δεν μπορώ να το κάνω, είναι να δένω τα κορδόνια μου. Αλλά όταν αποφάσισα να προσπαθήσω μου πήρε μόνο δέκα λεπτά να τα μάθω.

Τι περιμένεις να πετύχεις μέσα από αυτά τα βίντεο;

Το πραγματικό κέρδος θα είναι να μπορέσω να ευαισθητοποιήσω τον κόσμο που δεν γνωρίζει από αναπηρίες. Μου γράφουν κάτω από τα βίντεο «καημένε σε λυπάμαι», και προσπαθώ να δείξω ότι δεν είναι για λύπηση. Τα άτομα με αναπηρία είναι φυσιολογικά άτομα, ενεργά στην κοινωνία . Πρέπει να βλέπεις τον άλλον ως ίσο προς ίσο και γι’ αυτό που είναι και όχι να τον χαρακτηρίζεις από μια ιδιαιτερότητα που μπορεί να έχει, είτε είναι χωρίς δάχτυλα, είτε σε αμαξίδιο, είτε πιο παχύς από εσένα.

Τι σχόλια λαμβάνεις για τα βίντεο;

Πέρα από τα σχόλια που μπορεί να με ρωτάνε χρηστικά πράγματα, πως πλένω τα δόντια μου για παράδειγμα, χαίρομαι πολύ όταν λαμβάνω σχόλια από άτομα που έχουν παρόμοιες αναπηρίες και μου λένε ότι τους δίνω δύναμη και παίρνουν θάρρος από εμένα. Και υπάρχουν και πολλά σχόλια που μου λένε μπράβο για την δύναμη ψυχής και ότι με θαυμάζουν γι’ αυτό που κάνω. Δεν θέλω όμως να με θαυμάζει κάποιος επειδή μπορώ να πλύνω τα δόντια μου, δεν το κάνω για να πω κοιτάξτε με. Το κάνω επειδή είναι φυσιολογικό και ζω μια φυσιολογική ζωή.

Κλείνοντας την συζήτηση ο Στέφανος είπε κάτι που αξίζει να θυμόμαστε όλοι «Δεν είμαι ένα άτομο που πρέπει να λυπάσαι ούτε ένα άτομο που πρέπει να θαυμάζεις. Είμαι απλά ένας κανονικός άνθρωπος.»

To κανάλι του Στέφανου Βούρου στο TikTok https://vm.tiktok.com/ZMeMPPm1j/

Πηγή: GRTimes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου