Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020

Δύο μαθητές του 3ου Γυμν. Κερατσινίου δημιούργησαν ένα καινότομο σύστημα διασφάλισης parking για ΑμΕΑ

Οι νέες τεχνολογίες είναι το μέλλον και χαιρόμαστε να αναδεικνύουμε πρωτοβουλίες μαθητών από όλη την Ελλάδα που εκμεταλλεύονται τη δύναμη της τεχνολογίας για να δημιουργήσουν καινοτόμα projects που δίνουν λύση σε σημαντικά προβλήματα της καθημερινότητας, παρέχουν μια χείρα βοηθείας σε συνανθρώπους μας που ταλαιπωρούνται λόγω αντικειμενικών συνθηκών και βάζουν το δικό τους λιθαράκι στην προσπάθεια να φτιάξουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους.


Η Παναγιώτα και ο Γιώργος δημιούργησαν ένα καινότομο σύστημα διασφάλισης parking για ΑμΕΑ

Η Παναγιώτα Τρελλοπούλου και ο Γιώργος Κρανιδιώτης, μαθητές της Γ τάξης του 3ου Γυμνασίου Κερατσινίου ένωσαν τις δυνάμεις τους και με σύμμαχό τους τις γνώσεις ρομποτικής σχεδίασαν ένα πρωτοπόρο σύστημα διαχείρισης των θέσεων parking, που προορίζονται για ΑμεΑ, αλλά συνήθως καταλαμβάνονται από άλλα αυτοκίνητα. Οι μαθητές της ομάδας Real inventors θέλοντας να δώσουν πρακτική αλλά και ουσιαστική υποστήριξη στα άτομα με αναπηρία που δικαιούνται θέσεις στάθμευσης, δημιούργησαν ένα σύστημα το οποίο εξακριβώνει αν το όχημα που σταθμεύει στο σημείο ανήκει σε ΑμεΑ, που διαθέτει την αντίστοιχη κάρτα με τον σωστό σειριακό αριθμό.

Πολύτιμος βοηθός τους σε αυτή την προσπάθεια ήταν και ο καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Γιανναράς που ήταν δίπλα τους από την πρώτη στιγμή που αποφάσισαν να ασχοληθούν με αυτό το project και να συμμετέχουν στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό Generation Next όπου και κατέκτησαν την τρίτη θέση.

Πώς λειτουργεί το σύστημα διαχείρισης parking για ΑμΕΑ

Το σύστημα έχει ως σκοπό τη διασφάλιση των θέσεων parking των ΑμεΑ μέσα από ένα σύστημα που εντοπίζει το αυτοκίνητο που παρκάρει, ενημερώνει τον κώδικα arduino , ο οποίος ενεργοποιεί το συναγερμό. Αν είναι ΑμεΑ, τότε θα τοποθετήσει την κάρτα RFID tag στον «αναγνώστη» , ο οποίος θα εξακριβώνει την αυθεντικότητα του σειριακού αριθμού, που υπάρχει μέσα στην κάρτα και αν όλα είναι σωστά, τότε ο συναγερμός θα απενεργοποιηθεί.

Εναλλακτικά, υπάρχει και η δυνατότητα ο χρήστης να ενημερώσει το σύστημα μέσω του κινητού του. Αυτό θα επιτευχθεί, μέσω application που δημιούργησαν με πρόγραμμα του MIT, που η επικοινωνία μεταξύ arduino και κινητού, πραγματοποιείται με την χρήση bluetooth. Τώρα, στην περίπτωση που δεν ενημερωθεί το σύστημα, ούτε μέσω του «αναγνώστη», ούτε μέσω της εφαρμογής, σε έναν καθορισμένο χρόνο ο arduino στέλνει μήνυμα στη Βάση Δεδομένων μέσω της κάρτας ethernet και ο συναγερμός θα συνεχίσει να λειτουργεί .

To μήνυμα, αναφέρει ότι μια θέση ΑμεΑ έχει καταληφθεί από άτομο που δεν πραγματοποίησε καμία από τις δύο παραπάνω τακτικές και ο υπεύθυνος θα δράσει ανάλογα.


Πώς πήραν την απόφαση να συμμετέχουν στον διαγωνισμό;

Η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Κερατσινίου κα Ζέφη Γερασιμίδου σε επικοινωνία που είχε με το Infokids.gr μας μίλησε για την σπουδαία προσπάθεια αυτών των 2 μαθητών του σχολείου που όπως μας τόνισε «Είναι δυο υπέροχα παιδιά με ιδιαίτερες δεξιότητες που έβαλαν τα δυνατά τους και κατάφεραν να κερδίσουν επάξια την τρίτη θέση σε αυτόν τον σημαντικό πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό.

Όλα ξεκίνησαν από το πάθος του τεχνολόγου τους κ. Γιανναρά που αν και αναπληρωτής καθηγητής στο σχολείο μας είδε κάτι σε αυτά τα παιδιά. Πίστεψε στο αύριο και δέχθηκε μετά χαράς να τους βοηθήσει όσο μπορεί.

Τους αφιέρωσε προσωπικό χρόνο εκτός σχολείου, τους παρείχε τα μέσα για να φτιάξουν βήμα βήμα την κατασκευή τους στο προσωπικό του εργαστήριο ενώ βασικό ρόλο έπαιξε και η βοήθεια που τους παρείχε η διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Κερατσινίου που δέχθηκε να σταθεί αρωγός στο project τους αν και ήταν μαθητές γειτονικού σχολείου»

Το μέλλον τους ανήκει

Τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να δημιουργούν καινοτόμες κατασκευές που θα διευκολύνουν τη ζωή μας και να αναπτύξουν δεξιότητες μέσω των οποίων θα μπορούν να συνεισφέρουν θετικά σε παγκόσμια κλίμακα.

Πηγή: infokids

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου