Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Η Επιτροπή που θα επιλέξει τα σχολεία για την πιλοτική δράση: “Γενικά Λύκεια και Βιβλιοθήκες συνεργάζονται στην υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών”

Ειδική Επιτροπή για την επιλογή των σχολείων που θα συμμετάσχουν στην «Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή Γενικών Λυκείων στην πιλοτική δράση: Γενικά Λύκεια και Βιβλιοθήκες συνεργάζονται στην υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών», συγκροτήθηκε στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ως εξής:


Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) ήδη έχει καλέσει τα Γενικά Λύκεια να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προκειμένου να συμμετάσχουν στην πιλοτική δράση: Γενικά Λύκεια και Βιβλιοθήκες συνεργάζονται στην υλοποίηση των Δημιουργικών Εργασιών που θα υλοποιηθεί από το Γραφείο Βιβλιοθήκης, Αρχείων και Εκδόσεων του Ι.Ε.Π. σε συνεργασία με το Γενικό Συμβούλιο Βιβλιοθηκών (ΓΣΒ) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠΠΕΘ) κατά το σχολικό έτος 2017-18.

Αντικείμενο της δράσης είναι η αλληλεπίδραση σχολείων και βιβλιοθηκών με σκοπό την ενίσχυση της συνεργασίας και της ενεργού εμπλοκής των εκπαιδευτικών και των μαθητών και μαθητριών στην εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών.

Στο ανωτέρω πλαίσιο, κατά το τρέχον σχολικό έτος 2017-18, θα επιλεγούν για την πιλοτική δράση 14 Γενικά Λύκεια (και θα καταρτισθεί και αλφαβητικός κατάλογος αναπληρωματικών) τα οποία θα υποστηριχθούν στην εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών από τις 14 βιβλιοθήκες που συμμετέχουν στη δράση.

Κάθε βιβλιοθήκη θα συνεργαστεί με ένα σχολείο της περιοχής της.

Στην περίπτωση των βιβλιοαυτοκινήτων η συνεργασία θα γίνει με σχολεία της περιοχής εμβέλειάς τους, όπως αναφέρονται στον Πίνακα Ι της πρόσκλησης.

Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο, κάποιο από τα επιλεγέντα σχολεία για την πιλοτική δράση αποχωρήσει, δύναται να αντικατασταθεί από σχολείο του αλφαβητικού καταλόγου των αναπληρωματικών.

Επισημαίνεται ότι οι προτάσεις των σχολείων θα πρέπει να αφορούν Δημιουργικές Εργασίες που πρόκειται να υλοποιηθούν μετά την 15η Φεβρουαρίου 2018 και μέχρι τη λήξη του τρέχοντος σχολικού έτους.

Πηγή: esos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου