Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Η πρώτη transgender παιδική κούκλα θα κυκλοφορήσει στη Νέα Υόρκη

Και είναι έμπνευση της transgender έφηβης Jazz Jennings.

Από τη στιγμή που έμαθε να περπατάει και να μιλάει, η Jazz Jennings είχε μια τάση προς τις κούκλες και τα φορέματα, παρόλο που είχε γεννηθεί αγόρι. Ήταν ένα από τα αρκετά πρόωρα σημάδια ότι η Jazz απλώς βρέθηκε "παγιδευμένη" στο λάθος σώμα.

Πλέον, η Jazz Jennings είναι 16 χρονών, αποτελεί μία από τα ελάχιστα άτομα που καταγράφηκαν ως transgenders σε πολύ μικρή ηλικία και αποφάσισε να κυκλοφορήσει μία κούκλα, όπως όλες εκείνες που παίζαμε ως παιδιά, με τη μόνη διαφορά ότι αυτή θα είναι κατ' εικόνα της Jazz, δηλαδή transgender.

Όπως αναφέρουν στο σχετικό δημοσίευμά τους οι New York Times, το σχεδιασμό και την προώθηση της κούκλας στην αγορά ανέλαβε η εταιρεία Tonner Doll Company με έδρα το Kingston της Νέας Υόρκης, ενώ η Jazz δήλωσε σχετικά: "Από τότε που ήμουν μικρή, μου άρεσε να παίζω με κούκλες. Ήταν ο καλύτερος τρόπος να δείξω στους γονείς μου ότι ένιωθα και ήμουν κορίτσι, γιατί μόνο έτσι μπορούσα να εκφράσω τον εαυτό μου όπως είναι. Έτσι, η κυκλοφορία αυτής της κούκλας είναι κάτι που με αντιπροσωπεύει γιατί υπήρξε σημείο αναφοράς στη δική μου διαδρομή".

Πηγή: ladylike

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου