Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Χριστούγεννα 2016: Ένας γλυκός τρόπος για να πούμε στα παιδιά μας ότι δεν υπάρχει Άη Βασίλης

Έναν πολύ γλυκό τρόπο διάλεξε για να πει μια μαμά στο παιδί της την αλήθεια για τον Άη Βασίλη. Η μητέρα αυτή έγραψε ένα συγκινητικό γράμμα και μάθημα ζωής που απαντά σε μια από τις πιο αμήχανες ερωτήσεις των παιδιών μας: Μαμά, εσύ είσαι ο Άη Βασίλης;

«Αγαπημένη μου Lucy,
Με ρώτησες μία πολύ ωραία ερώτηση: «Εσύ είσαι ο Άη Βασίλης;»
Ξέρω ότι ήθελες αυτή την απάντηση πολύ καιρό και έπρεπε να σκεφτώ πολυ καλά τι θα σου απαντήσω. Η απάντηση είναι όχι. Δεν ειμαι ο Αγιος Βασίλης. Δεν υπάρχει ένας Αγιος Βασίλης.
Είμαι ο άνθρωπος που γεμίζει τις κάλτσες με δώρα όμως. Ο άνθρωπος που διαλέγει και τυλίγει τα δώρα και τα βάζει κάτω από το δέντρο, όπως έκανε και η μαμά μου για μενα, και όπως έκανε και η δική της μαμά για εκείνη. (Και ναι, φυσικά βοηθάει κι ο μπαμπάς).
Φαντάζομαι ότι θα κάνεις το ίδιο και εσυ για τα δικά σου παιδιά, και ξέρω ότι θα ανυπομονείς να τα βλέπεις να τρέχουν κατεβαίνοντας τη σκάλα το πρωί των Χριστουγέννων. Θα λατρεύεις την εικόνα τους κάτω από το δέντρο, τα προσωπάκια τους φωτισμένα με χαμόγελα.
Αυτό δε θα σε κάνει όμως τον Αη Βασίλη.
Ο Αη Βασίλης είναι μεγαλύτερος από κάθε άνθρωπο και η δουλειά του γίνεται πολλά περισσότερα χρόνια από όσα έχει ζήσει καθένας μας εδώ. Η δουλειά του είναι δύναμη. Μαθαινει στα παιδιά πώς να πιστεύουν σε κάτι που δε μπορούν να δουν ή να αγγίξουν. Ειναι μεγάλη δουλειά και είναι σημαντική. Στη ζωή σου θα χρειαστείς αυτή την ικανότητα να πιστεύεις. Στον εαυτό σου, στους φίλους σου, στο ταλέντο σου και στην οικογένειά σου. Θα χρειαστει να πιστεύεις σε πράγματα που δε μπορείς να μετρήσεις ή να κρατήσεις στα χέρια σου. Μιλάω για την αγάπη, αυτή η μεγάλη δύναμη που θα φωτίζει τη ζωή σου ακόμη και στις δύσκολες, στις πιο σκοτεινές και παγωμένες στιγμές.
Ο Αη Βασίλης είναι δάσκαλος κι εγώ είμαι απλά μία μαθήτρια του και τώρα ξέρεις και το μυστικό του πώς κατεβαίνει όλες εκεινες τις καμινάδες την παραμονή των Χριστουγέννων: Τον βοηθούν όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που η καρδιά τους είναι γεμάτη αγάπη και καλοσύνη.
Με γεμάτες αγάπη καρδιές, άνθρωποι όπως ο μπαμπάς κι εγώ, βοηθάμε με τη σειρά μας τον Αγιο Βασίλη να κάνει μία δουλειά που αλλιώς θα ήταν αδύνατη.
Επομένως λοιπόν, δεν είμαι εγώ. Ο Αγιος Βασίλης είναι η αγάπη, η μαγεία, η ελπίδα και η ευτυχία. Ειμαι στην ομάδα του και τώρα είσαι κι εσύ.
Σ αγαπώ και θα σ'αγαπώ για πάντα.
Η μαμά.»

Το ξέρατε ότι δεν υπάρχει ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου