Κάποιοι ακροδεξιοί αγύρτες προσπαθούν να εκμεταλλευθούν την άγνοια των γονιών, για τον εμβολιασμό των παιδιών προσφύγων, ώστε με ψεύδη να προκαλέσουν αντιδράσεις για τη φοίτηση αυτών στα σχολεία, τόνισε ο Γιώργος Τσάκαλος.
Σχολιάζοντας τις αντιδράσεις που υπήρξαν για τη σχολική ένταξη των προσφυγόπουλων, ο ομότιμος καθηγητής Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τόνισε ότι επικρατεί άγνοια για τη σημασία και τη λειτουργία των εμβολίων, όπως και τον τρόπο μετάδοσης κάποιων ασθενειών.
«Η αλήθεια είναι ότι κανένα παιδί που έχει κάνει τα προβλεπόμενα εμβόλια -και αυτό ισχύει για τη συντριπτική πλειοψηφία των ελληνόπουλων- δεν κινδυνεύει από ανθρώπους που δεν έχουν εμβολιαστεί, ούτε καν από πιθανούς φορείς της αρρώστιας», τόνισε ο κ. Τσάκαλος, σχολιάζοντας ότι είναι εντελώς έωλο το επιχείρημα ότι τα προσφυγόπουλα αποτελούν κίνδυνο επειδή δεν είναι εμβολιασμένα.
Ο καθηγητής του ΑΠΘ σχολίασε ακόμη ότι παρότι το ελληνικό Σχέδιο Δράσης για την Εκπαίδευση των Προσφύγων, που είχε παρουσιαστεί στη Σύνοδο υπουργών Παιδείας της ΕΕ, φαινόταν να θεμελιώνεται στην πιο έγκυρη επιστημονική γνώση, τελικά αυτό δεν εφαρμόστηκε.
«Το πρόγραμμα που πάει να εφαρμοστεί τώρα δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών, είναι ένα πρόχειρο πρόγραμμα, πολύ κατώτερο των δυνατοτήτων που έχει το εκπαιδευτικό μας σύστημα και η χώρα μας. Η διαβεβαίωση ότι ''θα υπάρξει μέριμνα'' ώστε να προσφέρουν κάποιες ΜΚΟ προγράμματα ''εκμάθησης των μητρικών γλωσσών'' μέσα στα Κέντρα φιλοξενίας απλώς αναδεικνύει τη συνειδητή παραίτηση της Πολιτείας από αυτονόητες αρμοδιότητές της», σχολίασε ο κ. Τσάκαλος.
Ακόμη, ο καθηγητής του ΑΠΘ επεσήμανε ότι δυστυχώς δεν κάθονται στα θρανία όλα τα προσφυγόπουλα, παρά μόνο παιδιά που φιλοξενούνται σε ελληνικές οικογένειες, σε διαμερίσματα ΜΚΟ και σε καταλήψεις. «Από τις πολλές χιλιάδες παιδιών που διαμένουν στα Κέντρα Φιλοξενίας μόλις 583 -και όχι 1.500, που είχε αρχικά ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας- πέρασαν το κατώφλι των σχολείων», τόνισε.
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου