Το πρώτο Career Fair.4all ολοκληρώθηκε φέρνοντας κοντά πάνω από 250 άτομα με αναπηρία με περισσότερες από είκοσι επιχειρήσεις από το χώρο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών και του εμπορίου.
Η προσέλευση ΑμεΑ, φορέων και εταιριών ξεπέρασε κάθε προσδοκία μετρώντας πάνω από 200 συγκεντρωμένα βιογραφικά από τις πρώτες ώρες της εκδήλωσης ενώ η ουρά έξω από την αίθουσα του “Μηχανουργείου” προεξοφολούσε την επιτυχία της δράσης.
Ήδη από τον χώρο της υποδοχής τα χαμόγελα ήταν ευδιάκριτα. Ο κάθε υποψήφιος έπαιρνε ειδικά σχεδιασμένη τσάντα Career Fair.4all με ενημερωτικό υλικό, χάρτη-κάτοψη του ειδικά διαμορφωμένου χώρου και οδηγούς καριέρας, ενώ πάνω από τριάντα εθελοντές της GloVo τους καλωσόριζαν και φρόντιζαν για τη διευκόλυνσή τους. Μέχρι τη 1 το μεσημέρι είχαν πραγματοποιηθεί πάνω από 300 συναντήσεις και συνεντεύξεις εταιριών με υποψήφιους. Παράλληλα, σύμβουλοι επαγγελματικής κατάρτισης έδιναν οδηγίες σύνταξης σωστού βιογραφικού στους ενδιαφερόμενους.
Η ειδική προετοιμασία που είχε προηγηθεί μέσω σεμιναρίων που οργάνωσε η GloVo.4all και για τις δυο πλευρές επίσπευσε τις διαδικασίες. Το αρχικό άγχος είχε ξεπεραστεί, οι συμμετέχοντες είχαν δυναμική παρουσία και με τα βιογραφικά τυπωμένα αναχείρας συζητούσαν ενδιαφέροντα, ανάγκες, δεξιότητες, προοπτικές, ξεκινώντας ένα πρωτοφανή διάλογο διεκδίκησης εργασίας.
Η πλήρης προσβασιμότητα του χώρου με ράμπες, ειδικές θέσεις πάρκινγκ, προσβάσιμες τουαλέτες, εκτυπωμένοι οδηγοί σε σύστημα Braille και μεγαλογράμματη γραφή, σηματοδότηση και διερμηνείς της νοηματικής γλώσσας ολοκλήρωναν το σκοπό της διοργάνωσης: Μια μικρογραφία στησίματος και οργάνωσης που θα έπρεπε να υφίσταται σε κάθε επαγγελματικό και μη χώρο.
Με το πέρας της διοργάνωσης η διακόσμηση του χώρου έχει μετακινηθεί για να χωρέσει κι άλλα τραπέζια συνεντεύξεων, ηκαμπάνια της διοργάνωσης #IAmHere έχει γίνει viral στα κοινωνικά δίκτυα από προσωπικότητες του επιχειρηματικού, καλλιτεχνικού και αθλητικού χώρου και μετράει πάνω από 18.000 likes στο instagram, ενώ το Flocafe Espresso Rooms έχει καταναλώσει πάνω από 20 κιλά καφέ.
Οι HR σύμβουλοι φεύγουν με πάκους βιογραφικών, με ονόματα σημειωμένα με αστερίσκο, και έκπληκτοι για το αναξιοποίητο ανθρώπινο δυναμικό με αναπηρία, συζητούν για εσωτερικές συναντήσεις, ανάπτυξη προσβασιμότητας, πολιτικής, διαδικασιών ευκαιριών.
Αρκετοί απ’ τους συμμετέχοντες ανανεώνουν το ραντεβού τους στους χώρους των εταιριών πλέον για επόμενη συνέντευξη. Ενώ η μεγάλη πλεοψηφία φεύγει πιο έτοιμη και συνειδητοποιημένη για να συνεχίσει την έρευνα και τις επαφές στην αγορά εργασίας. Έτσι κι αλλιώς, όπως δηλώνει και ο Κωσταπάνος Μηλιαρέσης, υπεύθυνος διοργάνωσης της εκδήλωσης: «Στόχος μας δεν ειναι το πόσα άτομα θα προσληφθούν επιτόπου αυτήν την ημέρα, αλλά το ότι 6 μήνες αργότερα, οι άνθρωποι με αναπηρία θα έχουν την αυτοπεποίθηση να συνεχίσουν να κάνουν επαφές και να στέλνουν βιογραφικα, ενώ παράλληλα οι εταιρίες δεν θα αφήνουν στην ακρη τα βιογραφικά που λαμβάνουν απ’ αυτούς και θα τα εξετάζουν με βάση τις ικανότητες τους».
Πηγή: TheTOC
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου