Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

H Nike κάνει παπούτσια για άτομα με ειδικές ανάγκες.

Πηγή
Εξαιτίας της επιθυμίας ενός εφήβου με εγκεφαλική παράλυση να έχει παπούτσια που θα μπορεί να τα φορά μόνος του, χωρίς να χρειάζεται βοήθεια, η Nike παρουσιάζει αθλητικά παπούτσια σχεδιασμένα ειδικά για άτομα με αναπηρία. Ο Matthew Walzer το 2012, όταν ήταν 16 ετών, έγραψε ένα ανοιχτό γράμμα στη Nike ζητώντας από τον κολοσσό των αθλητικών ειδών να κάνει μια σειρά παπουτσιών πιο προσβάσιμη που θα παρείχε την υποστήριξη που χρειάζονταν άτομα σαν και εκείνον. 

«Στα 16 μου είμαι σε θέση να ντύνομαι μόνος μου, αλλά οι γονείς μου πρέπει να μου δένουν τα παπούτσια μου. Σαν έφηβος που θέλει να είναι απόλυτα ανεξάρτητος και αυτάρκης το βρίσκω ιδιαίτερα εκνευριστικό και μερικές φορές ντροπιαστικό» έγραψε ο Walzer. «Όνειρό μου είναι να πάω σε κολέγιο της επιλογής μου χωρίς να ανησυχώ για το αν θα υπάρχει κάποιος κάθε μέρα για να μου δένει τα παπούτσια». 

Τώρα η ευχή του Walzer πραγματοποιήθηκε. Η εταιρεία ανέφερε αυτή την εβδομάδα ότι μετά από 3 χρόνια συνεργασία με τον Walzer , όπου ο Walzer δοκίμαζε τα πρωτότυπα, είναι έτοιμη μια σειρά που φοριέται πολύ εύκολα. 

Αντί να χρησιμοποιούνται κορδόνια, η νέα σειρά χρησιμοποιεί ένα σύστημα που αγκαλιάζειτο πόδι κάτω από τον αστράγαλο για να ασφαλίζει το παπούτσι. Επιπλέον, ένα μεγάλο άνοιγμα στο πίσω μέρος του παπουτσιού καθιστά εύκολη διαδικασία το να τα βάζει και να τα βγάζει κανείς. «Μιλώντας με τον Matthew και πολλούς αθλητές με αναπηρία διαπιστώσαμε ότι το να μπαίνουν και να βγαίνουν εύκολα είναι εξίσου σημαντικό με την αντιμετώπιση του προβλήματος των κορδονιών» ανέφερε ο Tobie Hatfield, σχεδιαστής της Nike στην ιστοσελίδα της εταιρείας. «Ενώ τα διαφορετικά επίπεδα κινητικότητας καθιστούν δύσκολη την εύρεση μιας γενικής λύσης, νιώθουμε ότι αυτή η σειρά είναι μια σημαντική εξέλιξη για όλους όσους δυσκολεύονται να βάλουν και να βγάλουν τα παπούτσια τους».

Αρχίζονται από την Πέμπτη, μια περιορισμένη ποσότητα των παπουτσιών LeBron Soldier & Flyease θα είναι διαθέσιμα στο Nike.com. Ήδη στο στάδιο της δημιουργίας είναι και άλλα στυλ τέτοιων παπουτσιών, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία. 

«Ήξερα ότι αυτό που έκανα ήταν πάρα πολύ δύσκολο, σχεδόν αδύνατο και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής είχα ελάχιστες προσδοκίες. Περίμενα απλώς ένα πολύ ευγενικό γράμμα σαν απάντηση στο αίτημά μου. Δεν υπάρχουν αρκετά ευχαριστώ για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου» ανέφερε ο Walzer που είναι πλέον πρωτοετής στο Florida Gulf Coast University.

Απόδοση του άρθρου Nike Unveils Shoes For People With Special Needs

Ιωάννα Αγγέλου
Ειδική Παιδαγωγός- Νηπιαγωγός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου