Είναι αλήθεια ότι τις γιορτινές μέρες αλλά και αρκετό καιρό πριν, η τηλεόραση και οι διαφημίσεις γενικότερα, προβάλλουν όλο και περισσότερα παιγνίδια.
Παιγνίδια που ξεσηκώνουν τα παιδιά που καθώς ακόμη δεν έχει αναπτυχθεί η κριτική τους ιδιότητα, είναι περισσότερο ευάλωτα και ότι βλέπουν το θέλουν και το ζητάνε.
Από την άλλη ο γονιός που δεν θέλει να χαλάσει το χατίρι του παιδιού του, μιας και είναι Χριστούγεννα (ίσως ευθύνεται και η προσπάθεια απενοχοποίησης για τον υπόλοιπο καιρό που μπορεί να εργάζεται και να μην είναι δίπλα του όσο θα ήθελε). Πως λοιπόν αυτός ο γονιός θα μπορέσει να αντισταθεί στη παιδική πίεση, στην παιδική γκρίνια για όλο και περισσότερα δώρα;
Οι διαφημίσεις που βομβαρδίζουν τα παιδικά μυαλουδάκια, λειτουργούν σαν να τους κάνουν "πλύση εγκεφάλου" εφόσον στρέφουν τις επιθυμίες τους που δεν έχουν ακόμη την κρίση να σκεφτούν τι χρειάζονται και τι όχι, στην απόκτηση όλων ή αν όχι όλων, των περισσότερων παιχνιδιών από αυτά που βλέπουν.
Ο γονιός θα είναι αυτός όμως που μετά από ήρεμη συζήτηση με το παιδί του θα του δώσει την ευκαιρία να επιλέξει το δώρο που αυτό θέλει, μέσα σε λογικά βέβαια πλαίσια, και θα το οριοθετήσει, έτσι ώστε να μην το κακομάθει τις γιορτινές αυτές μέρες. Και μην ξεχνάμε ότι τα Χριστούγεννα είναι μία φορά το χρόνο. Όταν όμως κακομάθουμε το παιδί μας να του παρέχουμε ότι θελήσει, αυτό κρατάει όλα ή πιο σωστά όλα τα υπόλοιπα χρόνια...
Πηγή: mothersblog.gr via PrismaNews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου