Το έχετε ήδη διαπιστώσει από το δικό σας παιδί ή τα πιτσιρίκια του κοινωνικού σας περιβάλλοντος: σε θέματα τεχνολογίας, τα παιδιά απλώς δεν «πιάνονται». Και αυτό προφανώς συμβαίνει σχεδόν σε όλο τον κόσμο, όπως αποδεικνύει η έρευνα που έκανε η AVG (εταιρεία λογισμικού ασφαλείας για ηλεκτρονικούς υπολογιστές) με τη συμμετοχή 6.017 γονιών από τις ΗΠΑ, τη Μ. Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Τσεχία, την Αυστραλία, τη Βραζιλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, τα παιδιά αποκτούν δεξιότητες περιήγησης στον ψηφιακό κόσμο από πολύ μικρή ηλικία, ακόμα και πριν συμπληρώσουν πολύ ουσιαστικά στάδια της ανάπτυξής τους, ήδη από την ηλικία των 2 ετών. Όπως δήλωσαν οι γονείς που ρωτήθηκαν σχετικά, ένα 89% των παιδιών ηλικίας 6 έως 9 ετών γνωρίζουν πώς να μπαίνουν και να περιηγούνται στο διαδίκτυο. Σε διεθνές επίπεδο, το 46% των παιδιών περνά τον περισσότερο χρόνο στο ίντερνετ συμμετέχοντας σε ένα ψηφιακό περιβάλλον, ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά, όπως το Webking ή το Club Penquin. Το 65% μπαίνουν στο ίντερνετ για περισσότερες από δύο ώρες την εβδομάδα –με τις ΗΠΑ να διαθέτουν το υψηλότερο ποσοστό (12%) όσωνπερνούν στο διαδίκτυο περισσότερες από δέκα ώρες εβδομαδιαίως.
Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία της ίδια έρευνας είναι τα εξής:
- Το 66% των παιδιών ηλικίας 3 έως 5 ετών μπορούν να παίξουν ένα παιχνίδι στον υπολογιστή, ενώ μόνο 58% παιδιών της ίδιας ηλικίας ξέρουν να κάνουνποδήλατο.
- Το 57% των παιδιών ηλικίας 3 έως 6 ετών ξέρουν πώς να χειριστούν ένα τάμπλετ, ενώ μόνο το 38% μπορεί να γράψει σωστά το όνομά του και 14% ξέρει να δένει τα κορδόνια του.
- Το 47% των παιδιών ξέρουν να χειρίζονται το smartphone των γονιών του, ενώ μόνο το 26% μπορεί να ετοιμάσει μόνο το πρωινό του.
Γράφει η Ελένη Καραγιάννη στο imommy
Πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου