Ο σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιάσει μία μορφή επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών η οποία υλοποιείται στο χώρο του σχολείου. Ειδικότερα, παρουσιάζεται η περίπτωση Lesson Study, της οποίας η ιδέα και τα είδη των εφαρμογών, πρωτοεμφανίστηκαν στην Ιαπωνία, και από τα τέλη της δεκαετίας του 1990 έχουν εφαρμοστεί σε διάφορα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Στα πλαίσια του σχεδιασμού και των εφαρμογών της στη σχολική πραγματικότητα, ενισχύονται η συνεργασία και η ανατροφοδότηση μεταξύ των εκπαιδευτικών με σκοπό τη βελτίωση της διδασκαλίας και την επαγγελματικής τους ανάπτυξη. Στην εργασία περιγράφονται τα είδη Lesson Study, οι φάσεις της εφαρμογής της και διατυπώνονται προβληματισμοί για τις δυνατότητες μετεγγραφής της στο χώρο της εκπαίδευσης άλλων χωρών.
Γαλήνη Ρεκαλίδου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου