Συγγραφείς: Αναγνωστόπουλος Β.Δ., Ζωγράφος Θωμάς, Κούγιαλη Γιώτα, Κωτσαλίδου Ευδοξία, Πετρίκη Σοφία
Φορέας Υλοποίησης: Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ)
Πρόκειται για ένα εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούς, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ομαλή μετάβαση του νηπίου από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο» που προτάθηκε από το ΥΠΕΠΘ και υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2007-2008 από νηπιαγωγούς ολοήμερων νηπιαγωγείων της χώρας, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς της δημοτικής εκπαίδευσης.
- Χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύσσονται τρεις ενδεικτικές θεματικές προσεγγίσεις που ανήκουν στις μαθησιακές περιοχές της Μελέτης Περιβάλλοντος, των Μαθηματικών και της Δημιουργίας και Έκφρασης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσονται τρία ενδεικτικά σχέδια εργασίας με θέματα: «Είμαι διαφορετικός», «Παίζουμε μαζί, μαθαίνουμε μαζί» και «Πάμε στο μουσείο;».
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα σχέδιο εργασίας που αφορά στην κοινή προσπάθεια των παιδιών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού να οργανώσουν και να υλοποιήσουν μία σχολική παράσταση.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα σχέδιο εργασίας με θέμα την πρόσκληση των νηπίων προς τους γονείς τους με σκοπό να τα ενισχύσουν στην προσπάθειά τους να υλοποιήσουν μία γιορτή.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναπτύσσεται μία θεματική προσέγγιση, με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και να μάθουν τα βασικά του στοιχεία.
Το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο εδώ. [75Mb]
Φορέας Υλοποίησης: Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Προγραμμάτων ΚΠΣ ΥΠΕΠΘ (ΕΥΕΠ ΥΠΕΠΘ)
Πρόκειται για ένα εγχειρίδιο δραστηριοτήτων για νηπιαγωγούς, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ομαλή μετάβαση του νηπίου από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο» που προτάθηκε από το ΥΠΕΠΘ και υλοποιήθηκε το σχολικό έτος 2007-2008 από νηπιαγωγούς ολοήμερων νηπιαγωγείων της χώρας, σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς της δημοτικής εκπαίδευσης.
- Χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια.
Στο πρώτο κεφάλαιο αναπτύσσονται τρεις ενδεικτικές θεματικές προσεγγίσεις που ανήκουν στις μαθησιακές περιοχές της Μελέτης Περιβάλλοντος, των Μαθηματικών και της Δημιουργίας και Έκφρασης στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό.
Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσονται τρία ενδεικτικά σχέδια εργασίας με θέματα: «Είμαι διαφορετικός», «Παίζουμε μαζί, μαθαίνουμε μαζί» και «Πάμε στο μουσείο;».
Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα σχέδιο εργασίας που αφορά στην κοινή προσπάθεια των παιδιών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού να οργανώσουν και να υλοποιήσουν μία σχολική παράσταση.
Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ένα σχέδιο εργασίας με θέμα την πρόσκληση των νηπίων προς τους γονείς τους με σκοπό να τα ενισχύσουν στην προσπάθειά τους να υλοποιήσουν μία γιορτή.
Στο πέμπτο κεφάλαιο αναπτύσσεται μία θεματική προσέγγιση, με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και να μάθουν τα βασικά του στοιχεία.
Το εγχειρίδιο είναι διαθέσιμο εδώ. [75Mb]
Πηγή: syneducation
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου