Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

Η προσχολική αγωγή γεφυρώνει χάσματα

Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Psychological Science, ο Elliot Tucker-Drob, επίκουρος καθηγητής της ψυχολογίας στο University of Texas , διαπίστωσε ότι η προσχολική φοίτηση γεφυρώνει σημαντικά το χάσμα επιδόσεων μεταξύ των παιδιών των χαμηλών και υψηλών κοινωνικοοικονομικών στρωμάτων. Περισσότερα για την έρευνα διαβάστε στο futurity. Τη μελέτη μπορείτε να την προμηθευτείτε από εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου