Εναν αυτόματο πωλητή γλυκών, που δίνει τα προϊόντα του μόνο σε ενηλίκους και όχι σε παιδιά, κατασκεύασε η Kraft σε συνεργασία με την Intel. Το μηχάνημα βρίσκεται υπό δοκιμή σε σημεία του Σικάγου και της Νέας Υόρκης.
Ο πωλητής χρησιμοποιεί έναν βιομετρικό σαρωτή για να «διαβάσει» την ηλικία και το φύλο του ατόμου που στέκεται μπροστά του και έτσι μπορεί να αρνηθεί να δώσει γλυκά σε παιδιά.
Το μηχάνημα, με την ονομασία iSample, προσφέρει δωρεάν το νέο προϊόν της Kraft, ένα ζελέ, που απευθύνεται μόνο σε ενηλίκους. Χρησιμοποιεί την πλέον εξελιγμένη βιομετρική τεχνολογία, την οποία δοκιμάζουν και άλλες εταιρείες, όπως η Gillette.
Ο έξυπνος πωλητής είναι προγραμματισμένος να διαχωρίζει τους ανθρώπους σε τέσσερις ηλικιακές κατηγορίες.
Παρόμοια λογισμικά, που ήδη χρησιμοποιούνται σε διάφορους τομείς, μπορούν να μαντέψουν σωστά την ηλικία ενός ατόμου με πιθανότητα λάθους κατά πέντε χρόνια. Οι υπολογισμοί γίνονται στο εσωτερικό της μηχανής.
Δε λείπουν, βέβαια, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, οι ανησυχίες για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων. Γι' αυτόν τον λόγο οι κατασκευάστριες εταιρείες καθησυχάζουν τους καταναλωτές, δηλώνοντας ότι το iSample δεν αποθηκεύει φωτογραφίες ή βίντεο όσων λαμβάνουν δωρεάν γλυκό. «Το μηχάνημα δεν μπορεί να αναγνωρίσει ένα άτομο, δεν αποθηκεύει εικόνες και δεν συλλέγει προσωπικά δεδομένα», τονίζει ο εκπρόσωπος της Kraft.
Ο πωλητής χρησιμοποιεί έναν βιομετρικό σαρωτή για να «διαβάσει» την ηλικία και το φύλο του ατόμου που στέκεται μπροστά του και έτσι μπορεί να αρνηθεί να δώσει γλυκά σε παιδιά.
Το μηχάνημα, με την ονομασία iSample, προσφέρει δωρεάν το νέο προϊόν της Kraft, ένα ζελέ, που απευθύνεται μόνο σε ενηλίκους. Χρησιμοποιεί την πλέον εξελιγμένη βιομετρική τεχνολογία, την οποία δοκιμάζουν και άλλες εταιρείες, όπως η Gillette.
Ο έξυπνος πωλητής είναι προγραμματισμένος να διαχωρίζει τους ανθρώπους σε τέσσερις ηλικιακές κατηγορίες.
Παρόμοια λογισμικά, που ήδη χρησιμοποιούνται σε διάφορους τομείς, μπορούν να μαντέψουν σωστά την ηλικία ενός ατόμου με πιθανότητα λάθους κατά πέντε χρόνια. Οι υπολογισμοί γίνονται στο εσωτερικό της μηχανής.
Δε λείπουν, βέβαια, όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, οι ανησυχίες για τη συλλογή προσωπικών δεδομένων. Γι' αυτόν τον λόγο οι κατασκευάστριες εταιρείες καθησυχάζουν τους καταναλωτές, δηλώνοντας ότι το iSample δεν αποθηκεύει φωτογραφίες ή βίντεο όσων λαμβάνουν δωρεάν γλυκό. «Το μηχάνημα δεν μπορεί να αναγνωρίσει ένα άτομο, δεν αποθηκεύει εικόνες και δεν συλλέγει προσωπικά δεδομένα», τονίζει ο εκπρόσωπος της Kraft.
Πηγή: Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου