Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Συμμετοχή σε έρευνα για άτομα με προβλήματα ακοής και όρασης

Το μήνυμα που ακολουθεί έχει αναρτηθεί σε συναφείς ομάδες και σε ξεχωριστή σελίδα εκδήλωσης στο κοινωνικό δίκτυο facebook.

Καλησπέρα σε όλους. Με λένε Εμμανουέλα και εκτελώ μια έρευνα στο Imperial College για την προσβασιμότητα εκπαιδευτικού υλικού στο διαδίκτυο από πανεπιστήμια. Σχηματίζω δύο ομάδες ατόμων για να με βοηθήσουν με την εμπειρία και τις απόψεις τους. Η έρευνα έχει ως στόχο Έλληνες φοιτητές ανεξαρτήτου ηλικίας. Θα πραγματοποιηθούν συνολικά δύο συναντήσεις στις οποίες οι συμμετέχοντες θα κληθούν να πουν την άποψή τους για το υλικό που θα τους παρουσιάσω με στόχο όλοι οι φοιτητές να έχουν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό υλικό των σχολών τους. Η συμμετοχή σας θα με βοηθήσει απίστευτα και εγώ ελπίζω με τη σειρά μου να βοηθήσω όσους μπορώ. Μπορείτε να δηλώσετε αν θέλετε να συμμετέχετε μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες ιδανικά. Αν κάποιος δεν θέλει να συμμετέχει σε ομάδα και προτιμά να ακολουθήσει την ίδια διαδικασία ιδιαιτέρως, αυτό μπορεί να κανονιστεί. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω facebook ή στο aporoemm@hotmail.com. Για άτομα που δεν χρησιμοποιούν αυτές τις υπηρεσίες, παρακαλώ ενηρώστε τους και πείτε τους ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μου και τηλεφωνικά και μην διστάσετε να μου ζητήσετε οποιοδήποτε στοιχείο.

Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Η διδακτορική έρευνα στο σύνολό της έχει εγκριθεί και υποστηρίζεται
από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης
http://www3.imperial.ac.uk/humanities/translationgroup/phdstudy/currentphdstudents

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου