Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Βιβλίο: Ο αδελφός της Ασπασίας 2

Ο Δαμιανός, ο συγγραφέας του πρώτου βιβλίου της σειράς «Ο αδελφός της Ασπασίας» έχει γίνει πια διάσημος.
Όλοι του ζητάνε αυτόγραφο, και έχει κουραστεί να δίνει συνεντεύξεις.
Πήρε και το Μεγάλο Βραβείο.
Αλλά όλα αυτά του φέρανε και Μεγάλους Μπελάδες.
Ελάτε να μάθετε πως γίνανε όλα αυτά κι ακόμα να συναντήσετε παλιούς φίλους: την Ασπασία, τον Γιωργή, τη Μυρσίνη, τον παππού και τη γιαγιά- αλλά και άλλους, νέους: την αφρικανό – ελληνό – σκωτσέζα θεία Ζωζώ, τον διάσημο συγγραφέα Αστέριο Αστερά και τον σκύλο τον Τέρυ. 
Όλοι τους μπλεγμένη σε μια τρελή και όλο απρόοπτα περιπέτεια, που αποδεικνύει ότι τίποτε δεν είναι απίθανο και πως τα πιο ασυνήθιστα γεγονότα συμβαίνουν στους πιο συνηθισμένους ανθρώπους

Είμαι ο Δαμιανός. Το πρώτο μου βιβλίο "Ο αδελφός της Ασπασίας" έγινε best seller κι εγώ ο πιο νέος συγγραφέας που κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο. Το πώς και το γιατί θα το μάθεις στο νέο μου βιβλίο "Μεγάλο βραβείο, μεγάλοι μπελάδες - Ο αδελφός της Ασπασίας 2". Εκεί θα βρεις 10 συμβουλές για να γίνεις ένας καλός συγγραφέας. Σκέφτηκα, όμως, οι αγαπημένοι φίλοι να μην περιμένουν μέχρι τότε.

Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σου τον Δεκάλογο του καλού συγγραφέα… Μια συμβουλή κάθε μέρα, μέχρι να κυκλοφορήσει το δεύτερο βιβλίο μου. Λοιπόν, ξεκινάμε….

Πηγή: facebook 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου