Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Είμαι γάιδαρος. Παρκάρω όπου γουστάρω...



Μια βόλτα στην πόλη είναι ικανή να σου χαλάσει τελικά κάθε καλή διάθεση. Δεν μας έφταναν τα κατεστραμμένα πεζοδρόμια και οι τεράστιες λακούβες (που όταν βρέχει γίνονται πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων), έχουμε και τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στα πεζοδρόμια, στις ράμπες, στους οδηγούς τυφλών, στις διαβάσεις.

Δηλαδή για να καταλάβω : Αν δεν έχω ύψος 1.80 και άριστη φυσική κατάσταση για να πηδάω από πάνω από τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια, δεν μπορώ να κυκλοφορήσω ;

Και επειδή το να μου ανεβαίνει η πίεση και να γυρνάω στους δρόμους μουρμουρίζοντας για την γαϊδουριά κάποιων (σαν κάτι γιαγιάδες) δεν είναι λύση, έψαξα αυτό που τόσο καιρο ακούω : τους STREETPANTHERS.

Οι Streetpanthers ξεκίνησαν από την Θεσσαλονίκη, το 2006, αλλά γρήγορα επεκτάθηκαν και σε άλλες πόλεις. Είναι μια ομάδα ανθρώπων που κουράστηκαν με την υπάρχουσα κατάσταση (παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια) και αποφάσισαν να δράσουν. Οπλισμένοι με αυτοκόλλητα που κολλούν στο παμπρίζ των αυτοκινήτων και με έντυπα που στερεώνονται στον υαλοκαθαριστήρα των παράνομα σταθμευμένων οχημάτων, φέρνουν τους ασυνείδητους οδηγούς σε αμηχανία, τους ντροπιάζουν και τους αναγκάζουν να σκεφτούν.

Οπλισμένη πια και εγώ με τα ειδικά έντυπα για τους οδηγούς τυφλών και τους κινητικά ανάπηρους, ξεκινώ την δράση μου σαν streetpantheraki και ελπίζω κάτι να αλλάξει.

Τουλάχιστον νιώθω πια οτι κάτι κάνω.... ΑΝΤΙΔΡΩ

Για να ενημερωθείτε για την δράση των Streetpanthers, επισκεφτείτε την καινούργια τους ιστοσελίδα (εδώ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου