Mια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία της Ρόμα, που ανακοινώνε τις μεταγραφές της ενημερώνοντας ταυτόχρονα για παιδιά που αγνοούνται, «έπιασε» τόπο και θα μπορούσε να γίνει παράδειγμα προς μίμηση.
Κάθε μεταγραφή που ανακοίνωναν στους επίσημους λογαριασμούς τους οι «τζιαλορόσι» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνοδευόταν από μια φωτογραφία ενός εξαφανισμένου παιδιου.
Αυτό συνέβη αρχικά με την ανακοίνωση της απόκτησης του Λεονάρντο Σπινατσόλα από τη Γιουβέντους και κατόπιν με αυτή του Αμαντού Ντιαβαρά από τη Νάπολι. Και ακολούθησαν οι υπόλοιποι.
Με δεδομένη την «δύναμη» που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και το έντονο ενδιαφέρον που υπάρχει κάθε φορά που ένας σύλλογος ανακοινώνει την απόκτηση ενός ποδοσφαιριστή, η Ρόμα αποφάσισε να συμπράξει με το Εθνικό Κέντρο Αγνοούμενων και Παιδιών που είναι θύματα εκμετάλλευσης της Ιταλίας σε αυτή την αξιέπαινη πρωτοβουλία.
Έτσι, κάθε φορά που γινόταν γνωστή μια μεταγραφή, δίπλα στη φωτογραφία του που «ανέβαινε» στα social media υπήρχε αυτή ενός εξαφανισμένου παιδιού όχι μόνο στην Ιταλία, αλλά και στις ΗΠΑ, στην Αγγλία, στην Ελλάδα, στην Κένυα, στον Καναδά, στην Αργεντινή, στη Γουατεμάλα, στην Αλβανία, στο Βέλγιο και στην Ισπανία.
⏱️ Deadline Day Deal! ✅ Henrikh Mkhitaryan has joined #ASRoma on loan
On the final day of the window, we’re using our transfer announcement on Twitter to help try to find missing children, including Neve, Michelle, Brenda, Allan and Khaled. pic.twitter.com/7iK9v8saRm— AS Roma English (@ASRomaEN) September 2, 2019
Η καμπάνια λειτούργησε καθώς χάρη σε αυτή την προσπάθεια εντοπίστηκαν δύο παιδιά: μια έφηβη από την Αγγλία και ένα παιδί από το Βέλγιο που «εμφανίστηκαν» στις μεταγραφές του Μερτ Τσετίν και του Ντάβιντε Τσαπακόστα.
«Η ιδέα για το νέο τρόπο ανακοίνωσης των μεταγραφών προέκυψε όταν διάβασα ένα άρθρο για την 25η επέτειο του βίντεο των Soul Asylum, “Runaway Train” (σ.σ. το 1993 η αμερικάνικη μπάντα κυκλοφόρησε το τραγούδι «Runaway Train» και στο βίντεο κλιπ τα μέλη του συγκροτήματος παρουσίαζαν καρτέλες με ονόματα και φωτογραφίες εξαφανισμένων παιδιών).
Σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι παρόμοιο χρησιμοποιώντας σήμερα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» ανέφερε ο επικεφαλής στρατηγικού σχεδιασμού του ιταλικού συλλόγου, Πολ Ρότζερς.
«Ο κόσμος ακολουθεί μαζικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του συλλόγου και οι ανακοινώσεις μας συγκεντρώνουν τρομερά επίπεδα αλληλεπίδρασης και ευαισθητοποίησης, σε όλον τον κόσμο. Σκεφτήκαμε, λοιπόν, ότι ακριβώς τη στιγμή που η προσοχή του κόσμου είναι στραμμένη στην ανακοίνωση του συλλόγου, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα social media όχι για αυτοπροβολή μας, αλλά για να βοηθήσουμε να βρεθούν εξαφανισμένα παιδιά» συμπλήρωσε.
♥️ Amazing news from @ICMEC_official & @ChildFocusNL!
FOUND! A 9-year-old boy who featured in the #ASRoma Zappacosta video 12 days ago, after going missing in Belgium, has been found safe.
Last month, a teenage girl from London, who also featured in a Roma video, was found safe pic.twitter.com/gPgpU6DSMe— AS Roma English (@ASRomaEN) September 2, 2019
Πηγή: sdna
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου