Η διδασκαλία, το μάρκετινγκ και η επικοινωνία είναι δύσκολοι τομείς. Όμως το παιχνίδι ίσως κάνει τα δύσκολα εύκολα
Στη Λυών πραγματοποιήθηκε η 9η έκθεση «Serious Games».
Η υπεύθυνη της έκθεσης, Σοφί Ρομάνο υποστηρίζει πως τα videogames λειτουργούν και ως βιβλία, ενώ πιστεύει πως το συναίσθημα είναι εργαλείο εκμάθησης.
«Με το συναίσθημα μαθαίνουμε καλύτερα. Απομνημονεύουμε πιο εύκολα πληροφορίες και γνώσεις που έρχονται μέσα από το παιχνίδι. Τα τυχερά παιχνίδια είναι μια πολύ καλή μέθοδος, γιατί επιτρέπουν στο συναίσθημα να κυριαρχήσει. Όταν παίζουμε, περνάμε καλά, κερδίζουμε και χάνουμε. Χαιρόμαστε, θυμόμαστε και συγκινούμαστε. Πιστεύω πως είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος εκμάθησης» δήλωσε στην κάμερα του euronews η Σοφί Ρομάνο.
Κάποιοι προγραμματιστές παρουσίασαν παιχνίδια για παιδιά. Οι μικροί διασκεδάζουν, αλλά και μαθαίνουν την σημασία του πλυσίματος των χεριών.
Στην έκθεση «Serious Games» παρουσιάστηκαν και παιχνίδια αλληλεπίδρασης, όπως ένα παιχνίδι που βοηθά τον επαγγελματικό προσανατολισμό.Οι ερευνητές αναλύουν την συμπεριφορά του παίκτη σε ένα εικονικό χωριό και τον βοηθούν να επιλέξει επαγγελματική κατεύθυνση.
«Υπάρχουν πολλές δραστηριότητες σε αυτό το χωριό, αλλά είναι κρυμμένες.
Μπορεί ο παίκτης να ανακαλύψει τα μανιτάρια; Θα ενδιαφερθεί, θα προσπαθήσει να βρεί αυτά που έχουμε κρύψει;
Μπορεί κάποιοι από τους συμμετέχοντες να αλλάξουν την διακόσμηση του χωριού, όμως θα προχωρήσουν σε ριζικές αλλαγές; Τα δεδομένα που λαμβάνουμε μέσα από αυτές τις δραστηριότητες μας βοηθούν στην δημιουργία ενός επαγγελματικού ψυχολογικού προφίλ» υποστηρίζει ο Εμμανουέλ Γκουαρντιόλα, διευθυντής της εταιρείας «Seaside».
Μια σχολή μηχανικών με έδρα το Παρίσι παρουσίασε ένα νέο μηχάνημα που ονομάζεται «Oculus». Δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει στην αγορά, όμως θα κοστίζει περίπου 250 ευρώ.
Ο χρήστης μαθαίνει να χρησιμοποιεί τα εικονικά του χέρια για να πιάσει αντικείμενα και μάλιστα με μεγάλη ακρίβεια.
Προγραμματιστές ελπίζουν πως μελλοντικά θα χρησιμοποιηθεί στην εκπαίδευση των πιλότων ή σε σχολεία για παιδιά με ειδικές ανάγκες.
«Αυτό το παιχνίδι σχεδιάστηκε για τις οικογένειες που θέλουν να μάθουν πως να εξοικονομήσουν ενέργεια στο σπίτι τους. Οι άνθρωποι μπαίνουν σε ένα πραγματικό σπίτι, δεν δημιουργούμε κάτι ψεύτικο, κάτι μη αληθινό.
Ο ανιχνευτής κίνησης ουσιαστικά συνδέσει εικόνες και κινήσεις. Οι άνθρωποι επιλέγουν τι θέλουν να αγγίξουν με μια κίνηση και βλέπουν το χέρι τους να αγγίζει το γάλα ή το κρασί.
Πέρα απο το κομμάτι του παιχνιδιού, παρέχουμε σημαντικές πληροφορίες για το την ζωή μας στο σπίτι.
Ένα άδειο ψυγείο καταναλώνει πολύ περισσότερη ενέργεια, από ότι ένα γεμάτο ψυγείο. Η φωνή που ξεναγεί τους παίκτες, τους ενημερώνει για το πως θα έχουν ζεστό νερό και θέρμανση, χωρίς να καταναλώνουν ενέργεια και χωρίς να χάνουν χρήματα» υποστηρίζει μιλώντας στο euronews η Ιζαμπέλ Φουρνότ, ψυχολόγος και ειδική σε θέματα μαθησιακής δυσκολίας.
Η εταιρεία «Vigo Universal» δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους με προβλήματα όρασης να παίξουν παιχνίδια στον υπολογιστή.
Οι παίκτες ακουμπούν ένα τρισδιάστατο αντικείμενο και προσπαθούν να αναγνωρίσουν ποιο είναι. Οι προγραμματιστές ελπίζουν πως στο μέλλον οι τυφλοί θα μπορούν να αναγνωρίσουν αντικείμενα τέχνης, αγγίζοντας τα αντίγραφα που έχον τοποθετηθεί μπροστά από τα αυθεντικά εκθέματα.
Πηγή: euronews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου