Διαβάσαμε στο syneducation για το Dipity: "Το Dipity είναι μία δικτυακή εφαρμογή η οποία παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας, τόσο ατομικά όσο και συνεργατικά, διαδραστικών χρονικών ακολουθιών (ιστορικές γραμμές – timeline), στις οποίες μπορούμε να σημειώσουμε στον άξονα του χρόνου τα κυριότερα γεγονότα της περιόδου που μας ενδιαφέρει. Σε κάθε timeline που φτιάχνουμε μπορούμε να συμπεριλάβουμε βίντεο από το youtube, εικόνες από το flickr ή το picasa, μουσική από το Last.fm ή το Pandora, άρθρα από blogs, μηνύματα από το twitter, RSS Feeds κ.α. Καθώς τα δεδομένα μας θα κατακλύσουν το Dipity, εμφανίζεται η πραγματική υπεροχή της εφαρμογής, η οπτικοποίηση των στοιχείων αυτών. Κάθε καταχώρηση λαμβάνει τη θέση της σε ένα γραφικό χρονοδιάγραμμα ενώ παρέχεται η δυνατότητα zoom και η διαφορετική προοπτική των χρονικών μας στιγμών (flipbook) ή (list).
Ως δημιουργοί μιας ιστορικής γραμμής μπορούμε να προσκαλέσουμε και άλλα άτομα μέσω αποστολής email εκχωρώντας επιλεκτικά δικαιώματα (σχολιασμός των καταχωρημένων γεγονότων, δυνατότητα επεξεργασίας κ.α).
Η εφαρμογή προσφέρεται δωρεάν αλλά και με δυνατότητα αναβάθμισης.
Δείτε εδώ μια διδακτική δραστηριότητα που δημιούργησα και αφορά τη γνωστική περιοχή της ιστορίας της Στ’ τάξης [Ενότητα 5 - Κεφάλαιο 5 "Η Μικρασιατική Εκστρατεία και η Καταστροφή"]. Μπορεί να εφαρμοστεί στο πλαίσιο της διαμορφωτικής αξιολόγησης και εξυπηρετεί τη διερευνητική μάθηση. Δυστυχώς ο κώδικας ενσωμάτωσης δεν είναι συμβατός στην πλατφόρμα του wordpress σε αντίθεση με του Blogger στο οποίο υπάρχει συμβατότητα ενσωμάτωσης".
Ως δημιουργοί μιας ιστορικής γραμμής μπορούμε να προσκαλέσουμε και άλλα άτομα μέσω αποστολής email εκχωρώντας επιλεκτικά δικαιώματα (σχολιασμός των καταχωρημένων γεγονότων, δυνατότητα επεξεργασίας κ.α).
Η εφαρμογή προσφέρεται δωρεάν αλλά και με δυνατότητα αναβάθμισης.
Δείτε εδώ μια διδακτική δραστηριότητα που δημιούργησα και αφορά τη γνωστική περιοχή της ιστορίας της Στ’ τάξης [Ενότητα 5 - Κεφάλαιο 5 "Η Μικρασιατική Εκστρατεία και η Καταστροφή"]. Μπορεί να εφαρμοστεί στο πλαίσιο της διαμορφωτικής αξιολόγησης και εξυπηρετεί τη διερευνητική μάθηση. Δυστυχώς ο κώδικας ενσωμάτωσης δεν είναι συμβατός στην πλατφόρμα του wordpress σε αντίθεση με του Blogger στο οποίο υπάρχει συμβατότητα ενσωμάτωσης".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου