Τα σχολεία στην σημερινή εποχή καλούνται να μορφώσουν και να διαπαιδαγωγήσουν ένα διαφοροποιημένο μαθητικό πληθυσμό. Αυτό συμβαίνει γιατί πλέον σε μία σχολική τάξη περιλαμβάνονται μαθητές με διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Μαθητές με μαθησιακές και συναισθηματικές δυσκολίες, με προβλήματα συμπεριφοράς, με διάσπαση προσοχής, με δυσλεξία και με άλλες παιδαγωγικές ανάγκες, αποτελούν ένα δύσκολο σύνολο για τους εκπαιδευτικούς. Η θεαματική εξέλιξη που εμφανίζει τα τελευταία χρόνια στο θέμα των μαθησιακών δυσκολιών έχει ως αποτέλεσμα την συνεχή κατάρτιση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος, εκπαιδευτικών, υπηρεσιών και φορέων υποστήριξης και γονέων, με κοινό γνώμονα την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών σε όλη την εκπαιδευτική τους πορεία. Παρότι οι επιστημονικές μελέτες, συγγράμματα και έρευνες αυξάνονται και εμπλουτίζονται, υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης του εκπαιδευτικού συστήματος. Έτσι κρίνεται επιτακτική η ανάγκη δημιουργίας ευέλικτων και ελκυστικών διδακτικών μεθόδων και εκπαιδευτικών υλικών που θα συντελέσει στην προσέγγιση και ικανοποίηση αυτού του διαφοροποιημένου συνόλου των μαθητών. Τέλος, ποικίλουν τα αίτια, οι τρόποι και οι μέθοδοι αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών, οι διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις και αυτά αποτέλεσαν κίνητρο για τη διεξαγωγή της παρούσας μελέτης που έχει ως σκοπό τη λήψη χρησίμων συμπερασμάτων και κυρίως την αποφυγή λανθασμένων παιδαγωγικών χειρισμών αφού πρόκειται να αναλάβω παιδαγωγικό έργο.
Υποστήριξη μαθητών με δυσκολίες μάθησης στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας
Ρίζου Μαρία
Υποστήριξη μαθητών με δυσκολίες μάθησης στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας
Ρίζου Μαρία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου