Τρίτη 22 Ιουνίου 2021

Επιμορφωτική διαδικτυακή συνάντηση: Εναλλακτικά εργαλεία μάθησης

Μαθησιακά μονοπάτια, συμμετοχική γνώση, διαδικασίες συμπερίληψης με την εφαρμογή εργαλείων άτυπης και μη τυπικής μάθησης για Νέους που διαβιούν σε συνθήκες ευαλωτότητας .

Πέμπτη 24 Ιουνίου 16:00 – 20:00

Η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων σας προσκαλεί σε εκπαιδευτική συνάντηση όπου θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν εργαλεία μη τυπικής και άτυπης μάθησης. Πρόκειται για εφαρμογές καινοτόμων εργαλείων, τα οποία έχουν αξιοποιήσει οι παιδαγωγοί της σε προγράμματα εκπαιδευτικής ενίσχυσης, συμπερίληψης και κοινωνικοποίησης νέων, ευάλωτων και εν κινήσει.

Οι εφαρμογές τέτοιων τύπων εργαλείων αφορούν σε εργαζόμενους με Νέους, σε κοινωνικούς επιστήμονες, σε εκπαιδευτικούς σε εργαζόμενους στο δρόμο με ευάλωτες ομάδες και νέους σε κίνηση, σε σχεδιαστές κοινωνικών και εκπαιδευτικών πολιτικών, σε κοινωνικές οργανώσεις, εθελοντές και συντονιστές εκπαίδευσης προσφύγων.

Ακολουθούν οι θεματικές που θα αναπτυχθούν με τη μορφή εργαστηρίου
Οι Γιορτές Πολυγλωσσίας στις Δομές υποστήριξης Νέων

Πρακτικές ήπιας εκπαίδευσης των Νέων εν κινήσει με την εθελοντική συμμετοχή τους στις Γιορτές Πολυγλωσσίας.

Δρ. Αργυρώ Μουμτζίδου, Διδακτολόγος, Ειδική σε ζητήματα Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών πολιτικών. Επιστημονική υπεύθυνη των Γιορτών Πολυγλωσσίας (Δήμος Θεσσαλονίκης).
Ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω της Τέχνης ΑΡΣΙΣ-Τμήμα Ηπείρου

Δια δραστική παρουσίαση-εισήγηση για τον ρόλο των πολλαπλών ειδών Τέχνης στην εκμάθηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής σε πολυπολιτισμικές πληθυσμιακές ομάδες. (Workshop με breakout sessions)

Βασίλης Λαδιάς, Εκπαιδευτικός, Διαμερίσματα Ημιαυτόνομης Διαβίωσης

Βιολέττα Διαμαντή, Εικαστικός, Χώρος Δραστηριοτήτων-Κοινωνική Υπηρεσία

Ελευθερία Τσίτου, Ψυχοπαιδαγωγός, Γενική συντονίστρια ΑΡΣΙΣ Ηπείρου

Χαρά Καρυωτάκη, Ψυχολόγος, Διαμερίσματα Ημιαυτόνομης Διαβίωσης
Εκμάθηση ελληνικής γλώσσας με εργαλεία μη τυπικής και άτυπης μάθησης

Παρουσίαση του εγχειριδίου «Πρώτη Επαφή με την Ελληνική για Πρόσφυγες και Μετανάστες»

Γιώργος Μπουρλής , Συγγραφέας Φιλόλογος και εργασιακός σύμβουλος στις Δομές επείγουσας φιλοξενίας ανηλίκων «Ασφαλείς Ζώνες-Safe Zones της ΑΡΣΙΣ
Για μια ολιστική υποστήριξη των νέων στη μαθησιακή τους διαδικασία

Child Protection – REACT/ARSIS

Κωνσταντίνος Κιντής Συντονιστής/ Παιδαγωγός, Όλγα Διακίδου Παιδαγωγός, Φωτεινή Σταματιάδου, Παιδαγωγός

Η ολιστική υποστήριξη των μαθητών περιλαμβάνει το τρίπτυχο: Έφηβος – Οικογένεια – Σχολείο. Θα δούμε πώς αναπτύσσονται υποστηρικτικές υπηρεσίες για το παιδί και την οικογένεια δουλεύοντας πάνω σε μία μελέτη περίπτωσης. (Workshop με breakout sessions)
Μαθαίνοντας με το Σώμα

Σοφία Βλάχου, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων ΥΠΕΘ.

Παρουσίαση – Ενεργοποίηση διαλόγου, παιδαγωγικού «πειράματος» σωματοποιημένης – βιωματικής μάθησης σε έφηβες/-ους αιτούντες άσυλο-πρόσφυγες, εντός της δομής διαμονής τους.

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης / Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ https://forms.gle/qfXBuyGnXfNCosbV6

Παρακολουθείτε μέσω της πλατφόρμας ZOOM: Join Zoom Meeting


Meeting ID: 869 2530 6475

Passcode: 723882

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Δρ Αργυρώ Μουμτζίδου, επιστημονική συνεργάτιδα στο τηλ. 6942525050 και με την Βασιλική Φυτώκα, υπεύθυνη της διοργάνωσης στο τηλ 6947263452

Η επιμορφωτική συνάντηση πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος SLYMS

Το Πρόγραμμα Κοινωνικοπολιτισμική Μάθηση Νέων σε Κοινωνίες με Κινητικότητα (SLYMS) είναι ένα τριετές ερευνητικό Πρόγραμμα, το οποίο ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2018, χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα) και υπό την αιγίδα του Erasmus+. Στο Πρόγραμμα συμμετέχουν ως εταίροι Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, Δήμοι, ΜΚΟ, προερχόμενοι από τις 3 Ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Ισπανία, Πορτογαλία). Το Πρόγραμμα αφορά στους μετακινούμενους κυρίως, πληθυσμούς νέων προσφυγικής και μεταναστευτικής ροής καθώς αποτελούν και τη μεγαλύτερη πρόκληση ένταξης στην εποχή μας.

Πηγή: ΑΡΣΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου