Πόσο πιο εύκολη θα ήταν η ζωή αρκετών μανάδων, εάν σε εστιατόρια υπήρχαν «αλλαξιέρες» ή ειδικός χώρος θηλασμού, ταξί με καρεκλάκια για μωρά και ξενοδοχεία με κούνιες; Πώς θα σάς φαινόταν εάν μπορούσατε να επισκεφτείτε το Αρχαιολογικό Μουσείο χωρίς να αφήσετε το νεογέννητο μωρό σας σπίτι; Γνωρίζατε ότι το μουσείο της Ακρόπολης έχει ειδικές υποδομές για παιδιά έως 14 ετών, όσο εσείς ξεναγείστε στα αρχαιολογικά ευρήματα του Ιερού Βράχου; Εάν πάλι, δεν μπορείτε να σχηματίσετε στο μυαλό σας την εικόνα ενός τουρίστα που φτάνει στον «Ελευθέριο Βενιζέλο» και εφοδιάζεται με βιολογικές βρεφικές τροφές για τις διακοπές του στη χώρα μας, είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε! Η επανάσταση του «νέου γονιού, όχι πια σπίτι!» ήρθε και ακούει στο όνομα «familygoesout.com». Πρόκειται για τον νέο «ηλεκτρονικό οδηγό» για νέους γονείς (και όχι μόνο) που αδυνατούν να ξεμυτίσουν από το σπίτι, λόγω του ότι δεν γνωρίζουν ποια καταλύματα, camping ή αξιοθέατα διαθέτουν τις κατάλληλες παροχές και ανέσεις για το φαγητό, τον ύπνο και την ασφάλεια του παιδιού τους.
Και αν μία Γαλλίδα, μία Λιβανέζα, ένας Βραζιλιάνος και μία Βελγίδα (όλοι με ελληνικές ρίζες) δεν είχαν τίποτα κοινό μέχρι στιγμής - παρά μόνο τη φιλία τους - πλέον φαίνεται πως τους ενώνει το γονεϊκό ένστικτο και η «άκρως οικογενειακή» πλατφόρμα δεδομένων που «χτίστηκε» πριν τέσσερις μήνες, με στόχο να λύσει τα χέρια οικογενειών που ζουν στην Ελλάδα, αλλά και όσων επιλέγουν τη χώρα μας ως προορισμό για τις διακοπές τους. Τι κι αν οι σπουδές τους στους κλάδους της εργονομίας, της ψυχολογίας, της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Πολιτικών Επιστημών αντίστοιχα, δεν παρείχαν γνώσεις προγραμματισμού και γραφιστικής; Η ιδρύτρια της εφαρμογής Μαριάννα Ναζμ και οι τρεις έμπιστοι φίλοι της - που αποτελούν και την ομάδα του project -, έβγαλαν στυλό και χαρτιά, διαμόρφωσαν ένα έξυπνο business plan, στρώθηκαν στο διάβασμα και μπήκαν στο σύγχρονο κόσμο των startups, με στόχο να προσφέρουν καινοτόμες λύσεις σε απλά προβλήματα της καθημερινότητας μας.
Η επανάσταση στις διακοπές των νέων γονιών με ένα κλικ
«Και οι τέσσερις γίναμε σχεδόν ταυτόχρονα γονείς και πάνω - κάτω περνούσαμε όλοι τον ίδιο Γολγοθά. Πώς θα πάμε διακοπές με ένα μωρό λίγων μηνών, πού θα βγούμε για καφέ χωρίς να εισπνέει το παιδί καπνό, σε ποιους αρχαιολογικούς χώρους επιτρέπεται η είσοδος με βρεφικό καρότσι και άλλα τέτοια. Όταν γεννήθηκε η κόρη μου, αισθάνθηκα ότι πνίγομαι που δεν μπορούσα να κάνω σχεδόν τίποτα. Οι γονείς μου μένουν Γαλλία και δεν είχα βοήθεια από πουθενά. Με λύπη, κατάλαβα ότι ακόμα και το διαδίκτυο αποδείχτηκε κατώτερο των αναγκών μου, καθώς δεν μπορούσα να βρω πληροφορίες για το πού μπορώ να θηλάσω, χωρίς να με κοιτάνε οι γύρω μου περίεργα», αναφέρει η Ελληνογαλλίδα, Μαριάννα Ναζμ, την οποία συναντήσαμε στα γραφεία της νεοφυούς της επιχείρησης, στο κτίριο του Orange Glove της Ολλανδικής Πρεσβείας.
«Η Ελλάδα προσφέρει πολλά οφέλη που την καθιστούν κατάλληλο προορισμό για εξόδους και οικογενειακό παραθερισμό, όπως ασφαλείς παραλίες, φύση, υγιεινή διατροφή, ευχάριστο κλίμα, πλούσια ιστορία και μυθολογία που εμπνέει ακόμη και μικρά παιδιά. Οι υποδομές της όμως χρειάζονται βελτίωση. Και όσες υπάρχουν, πρέπει να γίνουν γνωστές με κάποιο τρόπο», αναφέρει η 33χρονη Μαριάννα που εγκατέλειψε το Παρίσι το 2006. «Τότε καταλάβαμε ότι πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να συγκεντρώσουμε όλες αυτές τις πληροφορίες σε ένα σάιτ και να κάνουμε αυτό που λέμε “όλα σε ένα, νοικοκυρεμένα”».
Τι έδειξε όμως η έρευνα, πριν η εφαρμογή βγει στον «αέρα»; Στην Αθήνα ζουν περίπου 700.000 οικογένειες με μικρά μωρά, από τις οποίες το 75% δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο από τις υποδομές που προσφέρονται για έξοδο ή αναψυχή. Αν σε αυτές προσθέσουμε κατά μέσο όρο 600.000 τουρίστες µε τις οικογένειές τους που κατακλύζουν τα νησιά κάθε καλοκαίρι, κάνοντας μία διήμερη στάση στην Αθήνα, μιλάμε για πάνω από ένα εκατομμύριο νέους γονείς που αισθάνονται ανεπιθύμητοι στην ίδια μας τη χώρα. Στον «φαύλο οικογενειακό κύκλο», η Μαριάννα προσθέτει ότι υπάρχουν πολλές υπηρεσίες όπως ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια ή και αξιοθέατα που έχουν την πρόθεση να προσφέρουν ανέσεις σε οικογένειες, αλλά δεν έχουν το µέσο για να το προωθήσουν.
Familygoesout and partners
Πώς λειτουργεί λοιπόν, η «οικογενειακή» εφαρμογή; Η χρήση της, όπως μάς ενημερώνει η Μαριάννα Ναζμ και η Τάνια Ραμπάγ, είναι πάρα πολύ απλή. «Ουσιαστικά μπαίνεις στο familygoesout.com και δεξιά εμφανίζεται μία λίστα αναζήτησης. Επιλέγεις τι ακριβώς ψάχνεις (ξενοδοχεία, διαμέρισμα, αξιοθέατα, camping, εστιατόρια ή παιδότοπο), σε ποια περιοχή και βάσει ποιου κριτηρίου. Δηλαδή αν αναζητάς κούνια, αλλαξιέρα, κήπο, αυλή ή παιδική χαρά και αυτό ήταν όλο. Οι επιλογές μας που συνεχώς ανανεώνονται, διευρύνονται και βελτιώνονται σε οδηγούν αυτομάτως στη λύση που ψάχνεις. Αυτό που πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι οι κρατήσεις δεν γίνονται μέσω της ιστοσελίδας μας. Ωστόσο, παρέχουμε τηλέφωνα και μέιλ από την κάθε υποδομή, προκειμένου οι γονείς να επιβεβαιώνουν τηλεφωνικά τις παροχές και εν συνεχεία, να κάνουν μόνοι τους κράτηση».
Η πλατφόρμα εξυπηρετεί οικογένειες που έχουν παιδιά έως και 14 ετών, προς το παρόν δεν λειτουργεί σε κινητά, ενώ η multi – culti ομάδα λάνσαρε το σάιτ στα ελληνικά, αγγλικά και γαλλικά και ήδη 100 ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, 20 αξιοθέατα, 36 ενοικιαζόμενα δωμάτια σε νησιά και 20 παιδότοποι φιγουράρουν στις must do επιλογές «αποκλειστικά για γονείς και παιδιά». «Σκέψου ότι 5άστερα πολυτελή ξενοδοχεία στην Ελλάδα προσφέρουν όχι μόνο αλλαξιέρες ή κούνιες για μωρά, αλλά και γάλα, βρεφικές κρέμες και πάνες. Εμείς όμως προτείνουμε και οικονομικές λύσεις».
Στην ερώτηση εάν υπάρχουν και άλλες εφαρμογές που προσφέρουν ανάλογες λύσεις, η Μαριάννα και η Τάνια εξηγούν ότι: «Το familyscope.fr, το familytrip.fr, το knok.com και το kidandcoe.com που προσφέρουν παρόμοιες αλλά όχι ίδιες λύσεις στο οικογενειακό αδιέξοδο. Για παράδειγμα, αφορούν σε ανταλλαγή οικογενειών για τουριστικούς λόγους, luxury επιλογές ξενοδοχείων, πακέτα για guided tour σε τουριστικά θέρετρα και άλλες ζητούν χρήματα για να διαφημιστεί κάποιο ξενοδοχείο στην εφαρμογή τους. Σε εμάς όλες οι επιλογές είναι δωρεάν και άρα, δεν κάνουμε την ίδια δουλειά».
H πιστοποίηση σε υποδομές "άκρως οικογενειακές"
Στην περίπτωση της Μαριάνας Ναζμ (CEO), της Τάνιας Ραμπάγ (Web Content Writer), της Έλενας Παπαλάμπρου (Community Manager) και το Γιώργου Γεωργακίλα (Database Analyst) το familygoesout.com λειτουργεί περισσότερο ως εθελοντική προσφορά, παρά ως μέσο επιβίωσης.
Για το μέλλον (συγκεκριμένα, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο) έχουν σκαρφιστεί τρόπους για να εξασφαλίσουν το κέρδος ή πολύ απλά, το εισόδημά τους. «Εφόσον η διαθέσιμη πίτα της διαφημιστικής αγοράς είναι περιορισμένη, σκεφτόμαστε να εξελίξουμε την πλατφόρμα μας, ώστε ο καθένας να μπορεί να κάνει κράτηση από εμάς. Οπότε και θα κρατάμε μία ελάχιστη προμήθεια».
Αυτή την περίοδο όμως, τρέχουν περισσότερο το κομμάτι της «πιστοποίησης καταλληλότητας για οικογένειας». «Θέλουμε όσες υποδομές κρίνονται άριστες από τις οικογένειες που τις χρησιμοποίησαν, να διαθέτουν ειδική σήμανση για παράδειγμα στην είσοδο ενός ξενοδοχείου ή ένα αυτοκόλλητο στην πόρτα, το οποίο θα εκδίδεται από εμάς τους ίδιους. Αυτήν τη στιγμή, αναζητούμε τα κριτήρια, βάσει των οποίων θα αποδίδεται το “παράσημο”».
Να σημειώσουμε ότι το σάιτ σε συνεργασία με το mybabyingreece.com παρέχει τη δυνατότητα ενοικίασης βρεφικού εξοπλισμού σε τουρίστες, αλλά και πακέτα οικογενειακών διακοπών, σε συνεργασία με το Kalimera Travel.
Σύντομα ωστόσο, ο «οδηγός από κούνια» θα εμπλουτιστεί με κριτικές και δυνατότητα βαθμολόγησης των υποδομών από τους χρήστες, online πληροφορίες για προκράτηση βιολογικών τροφών για όσους ταξιδεύουν Ελλάδα από το εξωτερικό, τη δυνατότητα αναζήτησης με κριτήριο την ηλικία του μωρού, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση για όσους δυσκολεύονται να βρουν πρακτικές πληροφορίες, όπως παιδιάτρους και ταξί με βρεφικά καθίσματα.
Οπότε μείνετε συντονισμένοι!
Πηγή: news247
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου