Άρθρο της εφημερίδας "Καθημερινή" δημοσιεύει τα αποτελέσματα έρευνας των 15 αυτοκινητιστικών συλλόγων της Ευρώπης, υπο την αιγίδα του γερμανικού συλλόγου ADAC.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 23 πόλεις διαπιστώνει μία ποικιλία ποιότητας στη δημόσια πληροφόρηση, τους χρόνους αναμονής και τις τιμές για τους επισκέπτες και τους μόνιμους κατοίκους.
Σύμφωνα με την έρευνα μόλις εννέα πόλεις προσφέρουν αποδεκτές συγκοινωνιακές συνθήκες και επισημαίνει ότι πρέπει να ληφθούν αρκετά μέτρα προκειμένου οι δημόσιες συγκοινωνίες να γίνουν μία ελκυστική εναλλακτική στο αυτοκίνητο μέσα στην πόλη.
Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι μόλις το 1/3 από τις 23 πόλεις διαθέτουν σήμανση για τους τυφλούς στις στάσεις και μόλις το 1/5 προσφέρει πρόσβαση για τα άτομα με αναπηρία.
Παρότι αρχικά είχε σχεδιαστεί να μπει στη σχετική λίστα και η Αθήνα, ωστόσο η έρευνα δεν πραγματοποιήθηκε καθώς ομάδα που έφθασε στην ελληνική πρωτεύουσα δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το έργο της. Κύριες αιτίες ήταν η έλλειψη αξιόπιστων πληροφοριών για τις υπηρεσίες που προσφέρει οι εταιρείες αστικών συγκοινωνιών. Επιπλέον, όπου υπήρχε ενημέρωση ήταν μόνο στα ελληνικά, κάτι που δυσκολεύει τους επισκέπτες που φθάνουν στην πόλη.
Για την Ελλάδα, από τον Ιούλιο του 2009 το υπουργείο Εσωτερικών είχε ζητήσει από τους δήμους να ενημερώσουν εγγράφως σχετικά με τις ενέργειες που έκαναν για την διευκόλυνση της προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία στις πόλεις. "Η ενημέρωση είχε ως στόχο από την πλευρά του υπουργείου να αναπτυχθεί ένα διετές πρόγραμμα με στόχο τη δημιουργία προσβάσιμης αλυσίδας στα ΑμεΑ και γενικά στα εμποδιζόμενα άτομα, η οποία θα συνδέει με προσβάσιμα πεζοδρόμια και διαβάσεις, κατά μήκος μιας συγκεκριμένης διαδρομής, τις προσβάσιμες εγκαταστάσεις και υποδομές. Από όλους τους δήμους της χώρας μόλις 70 απέστειλαν στοιχεία. Μεταξύ των 70 – ευτυχώς – και ο δήμος Τρικκαίων. Βέβαια ευνοϊκές οι συνθήκες στα Τρίκαλα για την κυκλοφορία των ατόμων με αναπηρία δεν είναι. Κάθε άλλο." (Πηγή: Η Έρευνα)
Δυστηχως για την Ελλαδα το 2012 που ειμαστε ακομη σε αυτο το χαλι, εν συγκριση με καποιες αλλες χωρες το εξωτερικου. Αυτο το προβλημα το αντιμετωπιζη ολος ο κοσμος , οχι μονο οι ΑΜΕΑ . Στην Ελλαδα γενικα δεν υπαρχη πεζοδρομιο ελευθερο, απο τα αυτοκινητα, και πιο πολυ απο τα δεντρα. Εχουν μια μανια να βαζουν δεντρα παντου , χωρις να σκεφτονται τους πεζους.Σε καποια αλλα δε βαζουν και ζαρντινιερες για να δειξουν την εισοδο απο καποιο καταστημα. Που θα σταματηση αυτη η τρελλα ? Θα μπορουσα να γραφω για ωρες για τρελλες καταστασεις στην Ελλαδα, αλλα θα σταματησω εδω γιατι μερικοι θα νομισουν οτι εγω το παιζω εξυπνος. Ελπιζω δε καποτε να αλλαξη κατι.
ΑπάντησηΔιαγραφή