Το 2019, δημοσιεύθηκε η έκθεση “Transforming the Education Workforce: Learning Teams for a Learning Generation” από την Επιτροπή Παιδείας, στην οποία επισημάνθηκε ότι ένας ολοένα και πιο διαφοροποιημένος πληθυσμός μαθητών χρειάζεται μια βαθύτερη δέσμευση και επικοινωνία με ένα διαφοροποιημένο δυναμικό εκπαιδευτικών. Η έκθεση τόνισε την ανάγκη για νέες προσεγγίσεις για να διασφαλιστεί ότι όλες οι μορφές στη διδασκαλία είναι προσβάσιμες για υποεκπροσωπούμενες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων και των ανάπηρων ατόμων. Ωστόσο, οι συζητήσεις για την ποικιλομορφία των εκπαιδευτικών σε χώρες σε όλο τον κόσμο τείνουν να επικεντρώνονται στη φυλή, το φύλο και την εθνικότητα, ενώ λαμβάνονται ελάχιστα υπόψη παράγοντες όπως η αναπηρία. Από τη δεκαετία του 1990, ενώ έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην ανάπτυξη σχολείων χωρίς αποκλεισμούς (βλ. σχετικά Ainscow, 1999), έχει δοθεί πολύ λίγη προσοχή στην ένταξη των ατόμων με αναπηρία στο εργατικό δυναμικό της εκπαίδευσης. Ο γενικός στόχος της μελέτης ήταν να αποτυπωθούν οι εμπειρίες των καθηγητών αγγλικής γλώσσας με αναπηρίες σε τέσσερις (σκόπιμα) επιλεγμένες χώρες της ΕΑΒ (Επίσημης Αναπτυξιακής Βοήθειας) όπου δρα το Βρετανικό Συμβούλιο. Αυτό έγινε για να επικαιροποιηθεί ο τρόπος συμπερίληψης των εκπαιδευτικών με αναπηρία στο έργο τους για την αγγλική γλώσσα στα εκπαιδευτικά συστήματα από τα Βρετανικό Συμβούλιο. Οι χώρες που περιλαμβάνονται σε αυτή τη μικρής κλίμακας μελέτη είναι το Νεπάλ, η Ινδία, η Ρουάντα και η Νότια Αφρική.
Σχετικά με την έκθεση
Η έκθεση ξεκινά με μια διεθνή επισκόπηση της υπάρχουσας έρευνας για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρίες που εργάζονται σε γενικά εκπαιδευτικά συστήματα. Δεδομένης της σπανιότητας της έρευνας, μια συγκεκριμένη εστίαση στους καθηγητές μαθημάτων αγγλικών θα ήταν πολύ περιοριστική, επομένως υιοθετήθηκε ένα ευρύτερο φάσμα. Η έρευνα στην περιοχή βασίζεται κυρίως σε περιοχές του Βορρά και ως εκ τούτου τα συμπεράσματα και οι προβληματισμοί τις νότιες περιοχές παραμένουν περιορισμένα. Αυτή η επισκόπηση ακολουθείται από συζήτηση των τεσσάρων χωρών σε σχέση με τυχόν πολιτικές, στατιστικές και άλλες πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειές τους για την ένταξη των εκπαιδευτικών με αναπηρία στο εργατικό δυναμικό. Η ενότητα για τις εμπειρικές γνώσεις που αποκτήθηκαν από αυτό το έργο παρέχει μια λεπτομερή περιγραφή της ερευνητικής διαδικασίας, μια συζήτηση του δείγματος και μια κριτική δέσμευση με τα ευρήματα. Η έκθεση ολοκληρώνεται με έναν προβληματισμό σχετικά με τους τρόπους μελλοντικής πορείας και τις συστάσεις για το έργο του Βρετανικού Συμβουλίου σε αυτόν τον τομέα.
Διαβάστε το πλήρες κείμενο της μελέτης Transforming the Education Workforce: Learning Teams for a Learning Generation
Απόδοση του άρθρου English language teachers with disabilities: an exploratory study
Ευλαμπία Αγγέλου
Διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας
Ανεξάρτητη Ερευνήτρια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου