Μια ταξιδιωτική εφαρμογή με τίτλο "Rhodes4family" για οικογένειες που επισκέπτονται το νησί μας για διακοπές δημιούργησε για τη φετινή χρονιά ο Όμιλος Επιχειρηματικότητας των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ».
Η ιδιαίτερα πρωτότυπη ιδέα έχει σκοπό να ενημερώνει τις οικογένειες που ταξιδεύουν στο νησί μας σχετικά με τις επιλογές που έχουν για τη διασκέδαση και την ψυχαγωγία τους, τα μέρη που μπορούν να επισκεφθούν κ.α. Στην εφαρμογή αυτή, την οποία ο ταξιδιώτης θα μπορεί να την κατεβάσει στο κινητό του ή και να περιηγηθεί σε αυτήν μέσω του υπολογιστή του, υπάρχουν διάφορες χρήσιμες πληροφορίες για δραστηριότητες που μπορούν να έχουν οι οικογένειες (εξωτερικές και εσωτερικές), εστιατόρια που μπορούν να επισκεφθούν με παιδική χαρά κ.λπ., παιδότοπους κ.α.
Εκπρόσωποι του Ομίλου Επιχειρηματικότητας των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» που φέτος κλείνει τα 10 χρόνια συμμετοχής στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό του ΣΕΝ (Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων) που θα λάβει χώρα στην Αθήνα στις 6 Μαρτίου, μίλησαν στη «Ροδιακή» για τη νέα αυτή πρωτοποριακή εφαρμογή. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η μαθηματικός κ. Σταυρούλα Αρνιθενού είναι η επικεφαλής του Ομίλου που φέτος αποτελείται από 22 μαθητές, και μίλησε για το “Rhodes4family”.
«Για τη φετινή χρονιά δημιουργήσαμε την ταξιδιωτική εφαρμογή “Rhodes4family”, η οποία είναι μια νέα εφαρμογή, μοναδική στο είδος της, που αφορά όσους επισκέπτονται το νησί της Ρόδου για οικογενειακές διακοπές. Με αυτό το “app” μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για όλες τις δραστηριότητες, κατηγοριοποιημένες ανά ηλικιακή ομάδα, τις οποίες μπορεί να προσφέρει η Ρόδος στους ταξιδιώτες της.
Όραμά μας είναι η φροντίδα των ταξιδιωτών της Ρόδου με τις οικογένειές τους. Θέλουμε να αναδείξουμε τον τόπο μας μέσα από την εφαρμογή, ώστε ο επισκέπτης του νησιού να έχει τη δυνατότητα να αντλεί πληροφορίες για τις ποιοτικές υπηρεσίες που μπορεί να απολαύσει από διάφορες τοπικές επιχειρήσεις. Επίσης, να ενημερώνεται για το πλήθος των μνημείων πολιτιστικού ενδιαφέροντος που μπορεί να επισκεφθεί, γνωρίζοντας ποια είναι προσβάσιμα ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα των παιδιών του. Ονειρευόμαστε η εφαρμογή μας να παραμείνει διαθέσιμη, αλλά και να εμπλουτίζεται συνεχώς τα επόμενα χρόνια» ανέφερε μεταξύ άλλων η κ. Αρνιθενού.
Μάλιστα, η κ. Αρνιθενού, ερωτηθείσα σχετικά με την υλοποίηση της ιδέας από τους μαθητές αλλά και των εργασιών που πραγματοποιούνταν στη διάρκειά της η ίδια τόνισε ότι «οι μαθητές εντυπωσιάζονται με την υλοποίηση της ιδέας τους. Μετά από πολλές ώρες ανταλλαγής απόψεων και ιδεών, περνάνε από τη θεωρία σε κάτι πιο πρακτικό και αυτό το πέρασμα τους ενθουσιάζει, γιατί κάτι από τη σφαίρα του μυαλού τους παίρνει σάρκα και οστά.
Όπως έλεγε και ο Ναπολέων Χιλ, «οτιδήποτε ο ανθρώπινος νους μπορεί να συλλάβει, μπορεί και να το πετύχει»! Τους μαθητές δυσκολεύουν περισσότερο η οργάνωση της εταιρείας, τα πρώτα βήματα, η επικοινωνία με φορείς εκτός σχολείου, η οποία πρέπει να διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες, αλλά όλα αυτά είναι μαθήματα που επίσης αποκομίζει κανείς από τον όμιλο επιχειρηματικότητας.
Ταυτόχρονα, είναι απαραίτητα εφόδια, για να είναι οι σημερινοί μαθητές οι αυριανοί ανταγωνιστικοί επιχειρηματίες». Με τη σειρά της, η γενική διευθύντρια της εταιρείας, η μαθήτρια Εύη Ελευθεριάδη ανέφερε ότι «με τους υπόλοιπους 22 συναδέλφους μου, κάνοντας brainstorming στις πρώτες συναντήσεις μας αποφασίσαμε ότι όραμά μας είναι η φροντίδα των ταξιδιωτών της Ρόδου με τις οικογένειές τους.
Εκείνο που έλειπε ακόμη ήταν να βρούμε ένα όνομα για την εφαρμογή μας. Αφού αποστολή μας είναι να προσφέρουμε αξέχαστες διακοπές στους ταξιδιώτες που επισκέπτονται το νησί της Ρόδου με τις οικογένειές τους, επιλέξαμε το όνομα “Rhodes4family”.
Μέσα στην εφαρμογή, μπορεί κανείς να βρει τις εξής κατηγορίες: εσωτερικές και εξωτερικές δραστηριότητες, εστιατόρια, παιδότοπους». Η διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετινγκ, η μαθήτρια Δέσποινα Δοντά μίλησε στη «Ροδιακή» για την πώληση που πραγματοποίησαν οι μαθητές για την εν λόγω πλατφόρμα σημειώνοντας τα ακόλουθα «αρχικά επισκεφθήκαμε τον Δήμο Ρόδου και παρουσιάσαμε την ιδέα μας, στον κύριο Στράτο Καρίκη, ο οποίος είναι Αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής, Οικολογίας, Ισότητας και Μετανάστευσης.
Εκείνος εντυπωσιάστηκε από την καινοτομία της ιδέας μας και τόνισε την ανάγκη που υπήρχε στη Ρόδο για τη δημιουργία αυτής της εφαρμογής. Έτσι, ο Δήμος Ρόδου θα προωθήσει την εφαρμογή μας στα κανάλια επικοινωνίας του για την τουριστική περίοδο 2020. Στη συνέχεια, παρουσιάσαμε την ιδέα μας στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα ΚΕΚ «Γ. Γεννηματάς», η οποία μας χρηματοδότησε την κατασκευή του web site μας, αλλά και της εφαρμογής μας.
Επιπρόσθετα, κάνοντας email–marketing προσελκύσαμε το ενδιαφέρον τοπικών επιχειρήσεων. Στη συνέχεια επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά μαζί τους κάνοντας follow-up και το θετικό είναι πως όλες οι επιχειρήσεις δέχθηκαν να μπουν χορηγοί της εφαρμογής μας και εμείς με τη σειρά μας τους έχουμε προβάλει όλους μέσα στο app μας, αλλά και στα προωθητικά μας φυλλάδια.
Τέλος, προσελκύσαμε περισσότερο κοινό στη σελίδα μας στο Facebook και στο Instagram, κάνοντας επιχορηγούμενη διαφήμιση σε αγοραστικό κοινό που έχει επιλέξει τη Ρόδο ως προορισμό του για το καλοκαίρι του 2020. Η απήχηση φάνηκε να είναι μεγάλη και αυτό μας δίνει δύναμη και κίνητρο να συνεχίσουμε το έργο μας».
Η οικονομική διευθύντρια, μαθήτρια, Τζένη Τσέρου αναφέρθηκε στα κόστη της εταιρείας προκειμένου να στηθεί. «Ήταν δύσκολο στην αρχή να αναπτύξουμε μία τόσο πρωτότυπη ιδέα, με υπηρεσίες που έχουν μεγάλος κόστος, λόγω έλλειψης ρευστότητας. Πήραμε όμως το ρίσκο να ξεκινήσουμε με ιδίαν κεφάλαια την επιχείρησή μας, πουλώντας μετοχές των 5€ σε φίλους και συγγενείς.
Στη συνέχεια, όπως προανέφερε η συνάδελφός μου και διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας Δέσποινα Δοντά, καταφέραμε να πάρουμε χορηγία από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα λάβαμε το ποσό των 404€ που όλο το ποσό δόθηκε στην κατασκευή της ιστοσελίδας μας και στην αγορά domain name (100€ / έτος), αλλά και στην κατασκευή της εφαρμογής μας και στην τοποθέτησή της στο Google Play (25€ μία φορά) και App Store (99€/έτος). Επίσης, η μετατροπή της ιστοσελίδας μας σε εφαρμογές και upload/ενημέρωση δηλαδή των εφαρμογών σε Android και IOS κόστισε 15€/μήνα».
Με τη σειρά της η Web και App developer της εταιρείας, μαθήτρια, Αντωνία Ντουρουτλή έκανε λόγο τόσο για τη δημιουργία του website της εταιρείας “Rhodes4family” όσο και για την εφαρμογή για τα κινητά. «Δημιουργήσαμε το website μας, μέσω της ιστοσελίδας wix.com.
Αφού το εμπλουτίσαμε με τις κατηγορίες που σας προανέφερε η γενική διευθύντρια, ελέγξαμε πως το domain name rhodes4family.com είναι διαθέσιμο και έτσι το αγοράσαμε για 1 έτος. Στη συνέχεια, μετατρέψαμε την ιστοσελίδα μας σε app μέσω του προγράμματος web2application. Τέλος, ανεβάσαμε την εφαρμογή μας στο Google Play, αλλά και στο App Store, για να είναι διαθέσιμη και στα δύο λογισμικά. Μπορείτε και εσείς να κατεβάσετε την εφαρμογή σκανάροντας το QR code».
Ο πωλητής της εταιρείας, μαθητής, Αναστάσης Οικονόμου μίλησε για την εμπειρία του να συμμετέχει στην εταιρεία και να βρει υποστηρικτές-χορηγούς. «Προσωπικά, η όλη διαδικασία μέχρι να καταλήξουμε σε προϊόν και τέλος στην ολοκλήρωση αυτού ήταν πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς μπήκαμε στη διαδικασία να κάνουμε brainstorming λέγοντας ο καθένας από εμάς ξεχωριστές ιδέες, εκ των οποίων κάποιες απορρίψαμε, κάποιες συνδυάσαμε για να καταλήξουμε στο τελικό μας προϊόν.
Μάλιστα, κατά τη δημιουργία του, ήταν πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι μπήκαμε στη διαδικασία να βρούμε χορηγούς, τους οποίους πήραμε τηλέφωνο, ζητήσαμε να μας στηρίξουν και ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον το ότι συναναστραφήκαμε με επιχειρηματίες που ενδιαφέρθηκαν για τη νέα μας εφαρμογή».
Αξίζει να σημειωθεί πως οι μαθητές εφόσον δεν έχουν άλλα έξοδα αναφορικά με τη νέα τους εικονική επιχείρηση, αποφάσισαν τα όποια έσοδα έχουν, να τα διαθέσουν σε κάποιον σύλλογο του νησιού μας, μια απόφαση που θα παρθεί μετά την παρουσίασή τους στον διαγωνισμό του ΣΕΝ.
Λίζα Γ. Τσοπανάκη
Πηγή: Ροδιακή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου