Σάββατο, 18 Φεβρουαρίου 2017

Δέκα παιδιά στο "τιμόνι" επιτυχημένων επιχειρήσεων

Αν νομίζετε ότι η επιχειρηματικότητα είναι προνόμιο μόνο των ενηλίκων κάνετε μεγάλο λάθος! Δέκα περιπτώσεις παιδιών έρχονται να ανατρέψουν τα όσα ξέραμε έως τώρα αποδεικνύοντας ότι η ηλικία δεν παίζει ρόλο στη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Εξάλλου, ο μεγιστάνας Warren Buffett σε ηλικία έξι ετών πουλούσε τσίχλες από πόρτα σε πόρτα, ενώ ο επιχειρηματίας Richard Branson ίδρυσε ένα περιοδικό όταν ήταν 16 ετών.

Ακολουθούν, τα ονόματα των δέκα κοριτσιών και αγοριών που βρίσκονται στο «τιμόνι» επιτυχημένων επιχειρήσεων:

1. Mikaila Ulmer, 11 ετών. Ιδρύτρια της «Me & the Bees Lemonade» (Twitter: @MikailasBees)

Το προϊόν που λανσάρει η Mikaila είναι το «Me & the Bees Lemonade», μία λεμονάδα από λιναρόσπορο και άρωμα μέντας, η οποία αντί για ζάχαρη περιέχει μέλι. Για την 11χρονη όλα ξεκίνησαν όταν σε ηλικία μόλις 4 ετών οι γονείς και οι δάσκαλοί της την παρότρυναν να πάρει μέρος σε δύο διαγωνισμούς για επιχειρηματίες. Την ίδια χρονική στιγμή, την τσίμπησαν δύο μέλισσες μέσα σε διάστημα μιας εβδομάδας. Αν δεν ήταν αυτό σημάδι, τότε τι… Η μικρή ξεκίνησε να πουλάει τη λεμονάδα το 2009 σε μια πιτσαρία της περιοχής και γρήγορα επεκτάθηκε και σε άλλα καταστήματα.

2. Erik Finman, 17 ετών. Ιδρυτής της «Botangle», (Twitter: @erikfinman)

Ως παιδί ο Erik άλλαζε συνεχώς σχολεία και συχνά ήταν θύμα συναισθηματικού και σωματικού bullying. Μέχρι που μία δασκάλα του πρότεινε να παρατήσει το σχολείο και να αρχίσει να εργάζεται. Όμως, για να μη μείνει πίσω στα μαθήματά του δημιούργησε ένα σύστημα εκπαίδευσης -για όσους θέλουν να διαβάζουν στο σπίτι- χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή του και το ίντερνετ και το ονόμασε «Botangle». Σκοπός του είναι να αντικαταστήσει το σύστημα εκπαίδευσης του σχολείου μετά την άσχημη εμπειρία που είχε ο ίδιος ως μαθητής. Σε ηλικία 15 ετών ο Erik λάνσαρε την ιδέα του ως ένα εκπαιδευτικό online σύστημα με το αντίστοιχο αντίτιμο βέβαια. Στη συνέχεια κατάφερε να ενισχύσει την επιχείρησή του με κεφάλαιο 100.000 δολαρίων μέσω μιας κερδοφόρας επένδυσης σε Bitcoin.

3. Bella Weems, 19 ετών. Ιδρύτρια της «Origami Owl», (Twitter: @OrigamiOwl)

Η Bella Weems σε ηλικία 14 ετών αποφάσισε να κάνει επάγγελμα το πάθος της για τη χειροτεχνία. Έτσι, ξεκίνησε τη δική της start up επιχείρηση προκειμένου να μαζέψει χρήματα για να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο που τόσο ήθελε και το οποίο οι γονείς της αρνήθηκαν να της αγοράσουν. Μέσα σε δύο χρόνια η επιχείρηση κοσμημάτων της νεαρής κοπέλας μετατράπηκε σε μία «μηχανή» παραγωγής πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Η ίδια συμβουλεύει τους συνομήλικούς της να μην φοβούνται να κυνηγήσουν τα όνειρά τους.

4. Ollie Forsyth, 18 ετών. Ιδρυτής της «Ollie’s Shop» και του περιοδικού «The Budding Entrepreneur», (Twitter: @ollieforsyth)

Πηγή έμπνευσης για τον Ollie Forsyth ήταν ο Richard Branson. Ο Ollie με καταγωγή από το Ηνωμένο Βασίλειο λίγο μετά αφότου έμαθε ότι είναι δυσλεκτικός και ενώ παρακολουθούσε ένα βίντεο στο youtube με τον Richard Branson αποφάσισε να μετατρέψει την αδυναμία του σε ισχυρό «όπλο». Έτσι ξεκίνησε το Ollie’s Shop. Πρόκειται για μία online μπουτίκ με μοδάτα αξεσουάρ πολλά από τα οποία είναι χειροποίητα. Απώτερος στόχος του είναι να γίνει εκατομμυριούχος πριν κλείσει τα 20.

5. Alina Morse, 10 ετών. Ιδρύτρια της Zollipops (Twitter: @Zollipops)

Η Alina σε ηλικία 7 ετών άρχισε να φτιάχνει μοναδικά χειροποίητα γλειφιτζούρια, τα οποία η αδελφή της Lola, ονόμασε Zollipops. Το περίεργο με αυτά τα γλειφιτζούρια είναι ότι δεν περιέχουν ζάχαρη αλλά ένα γλυκαντικό μίγμα από ξυλιτόλη, σιρόπι μαλτιτόλης, χυμό παντζαριού και stevia. Η μικρή ξεκίνησε την επιχείρησή της το 2014 χρησιμοποιώντας ως αρχικό κεφάλαιο 7.500 δολάρια, τα οποία είχε αποταμιεύσει από το χαρτζιλίκι που της έδιναν οι παππούδες της. Επίσης, το καλό με αυτά τα γλειφιτζούρια είναι ότι δεν βλάπτουν τα δόντια.

6. Isabella Rose Taylor, 15 ετών. Ιδρύτρια της «Isabella Rose Taylor» (Twitter: @isabellartaylor)

Σε ηλικία 12 ετών η Isabella Rose Taylor είχε καταφέρει να εισχωρήσει στην εταιρεία Nordstrom, πουλώντας την προσωπική της συλλογή ρούχων. Η 15χρονη έχει δώσει την δική της σφραγίδα στα ρούχα που σχεδιάζει, τα οποία μάλιστα παρουσιάστηκαν και στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης. Η Isabella Rose Taylor επισημαίνει ότι η έναρξη μιας επιχείρησης σημαίνει σκληρή δουλειά γι’ αυτό και συμβουλεύει τους συνομήλικούς της να προχωρήσουν μόνο εάν αγαπούν πραγματικά αυτό με το οποίο θέλουν να ασχοληθούν.

7. Jeremiah Jones, 15 ετών. Ιδρυτής της «JYoungin Education» (Twitter: @Jyoungin4kids)

Σε ηλικία 8 ετών ο Jeremiah Jones είχε το όνειρο να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση ρούχων. Το οποίο και τελικά έκανε πράξη. Το 2009 λάνσαρε την προσωπική του συλλογή ρούχων. Ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε πώς στην αρχή ο πατέρας του δεν ήθελε να τον βοηθήσει γιατί δεν πίστευε ότι θα τα καταφέρει. Γι΄αυτό και συμβουλεύει τα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν την επιχειρηματική οδό «ποτέ μην αφήνετε κανέναν να σας αποθαρρύνει και μην το βάζετε κάτω».

8. Rachel Zietz, 15ετών. Ιδρύτρια της Gladiator Lacrosse (Twitter: @GladiatorLaX)

Αν δεν μπορείτε να βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε τότε δημιουργήστε το. Σε αυτή την αρχή στηρίχτηκε η Rachel Zietz, η οποία ξεκίνησε τη δική της start up αθλητικών ειδών το 2013. Τον πρώτο χρόνο είχε έσοδα 200.000 δολάρια, ενώ το δεύτερο χρόνο ο τραπεζικός της λογαριασμός αυξήθηκε κατά ένα εκατομμύριο δολάρια.

9. Madison Robinson, 18 ετών. Ιδρύτρια της «FishFlops» (Twitter: @FishFlops)

Μερικές φορές χρειάζεται μόλις ένα λεπτό για να αλλάξει η ζωή σου. Την πρώτη φορά που η Madison παρουσίασε τη συλλογή με τις ιδιαίτερες σαγιονάρες της, 37 διαφορετικά καταστήματα έκαναν παραγγελίες. Η ίδια, που της αρέσει πολύ να περνά χρόνο στην παραλία, είχε την ιδέα του λανσαρίσματος των προϊόντων της σε ηλικία 8 ετών. Την οποία στη συνέχεια με τη βοήθεια του πατέρα της έκανε πράξη.

10. Mercer Henderson, 13 ετών. Ιδρύτρια της «Audiots» (Twitter: @audiotsemojis)

Οι περισσότεροι έφηβοι χρησιμοποιούν emojis όταν στέλνουν μηνύματα. Η Merser «έδωσε» ήχο σε αυτά τα emojis κάνοντας συναρπαστική την εμπειρία χρήσης τους. Έτσι, προέκυψε η εφαρμογή «audiots». Η Mercer στοχεύει σε συνεργασία με την Adidas και την pop star Taylor Swift, ενώ θέλει να ενσωματώσει την εφαρμογή στα e-mails και στο Facebook. 

Επιμέλεια: Μαρία Γκουρτσιλίδου
Πηγή: businessnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου