Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Χρόνος και παιδί

Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τις ασχολίες των παιδιών στην Αγγλία και τις σχέσεις που αναπτύσσουν με την οικογένειά τους. Το άρθρο προβάλλει ένα θέμα παγκόσμια επίκαιρο και τονίζει τη σημασία της αποτελεσματικής και εποικοδομητικής επικοινωνίας με τα παιδιά.

Στην Αγγλία οι γονείς «θέλουν», αλλά δεν ξέρουν «πώς»…

Το σχολείο, μέσα από εστιασμένα προγράμματα Επικοινωνίας και Ανάπτυξης Κοινωνικών και Συναισθηματικών Δεξιοτήτων, μπορεί να διαμορφώσει μια θετική «Στάση Ζωής» και να παίξει καθοριστικό ρόλο, υποστηρίζοντας όχι μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς τους.

Οι εκπαιδευτικοί, έπειτα από κατάλληλη επιμόρφωση, μπορούν να κάνουν την «αναζήτηση» «πράξη» και σε συνεργασία με τους γονείς να στοχεύσουν στις ουσιαστικές ανάγκες των μαθητών τους.

Οι ομάδες και τα εργαστήρια γονέων , η διάδραση ανάμεσα στο σχολείο και την οικογένεια με στόχο την ποιοτική σχέση και επικοινωνία «γονέα-μαθητή», «εκπαιδευτικού-μαθητή», «γονέα-εκπαιδευτικού» αλλά και η ενεργή καθημερινή συμμετοχή των μαθητών συνθέτουν την εικόνα του «πώς» .

Στόχος μας πρέπει να είναι ένα σχολείο δημιουργικό με μαθητές χαρούμενους. Ένα σχολείο που αγκαλιάζει την οικογένεια, τη στηρίζει , συνεργάζεται μαζί της και μοιράζεται τον τρόπο της ποιοτικής ενασχόλησης και επικοινωνίας με το παιδί.

To άρθρο θα το βρείτε εδώ: http://www.bbc.co.uk/news/uk-14899148
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου