Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Δασκαλάκης: Ποια μαθήματα πρέπει να μπουν στα δημόσια σχολεία

Την άποψή του για την ενίσχυση της θέσης των μαθητών στην κοινωνία, διατύπωσε ο γνωστός μαθηματικός και καθηγητής του MIT Κωνσταντίνος Δασκαλάκης που συνομίλησε με τον Παύλο Τσίμα στο πλαίσιο του σημερινού επεισοδίου της σειράς Microsoft Synthesis, το οποίο είχε ως βασικό θέμα τους τρόπους με τους οποίους η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης μπορεί αν επηρεάσει την άσκηση πολιτικής και τη λήψη αποφάσεων.

«Το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα θα πρέπει να ενσωματώσει στη διδακτική του ύλη την Πληροφορική, τους αλγόριθμους και τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων» τόνισε χαρακτηριστικά, απαντώντας στην ερώτηση του Παύλου Τσίμα.

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο κ. Δασκαλάκης η προσθήκη τέτοιων μαθημάτων, θα βοηθήσει και στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών, αλλά και στο να γίνει το σχολείο συμμέτοχος στο κοινωνικό γίγνεσθαι.

«Το μεγάλο πρόβλημα του σχολείου είναι ότι παραμένει κάπως αποκομμένο από την κοινωνία. Η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να φέρει πιο κοντά αυτά τα δύο μέρη και να κάνει τους μαθητές συμμέτοχους στη βελτίωση των συνθηκών γύρω τους. Τα νέα παιδιά έχουν μυαλό και χρόνο, στοιχεία που πρέπει να αξιοποιήσουμε».

Ο κ. Δασκαλάκης μίλησε για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τους προβληματισμούς που συνοδεύουν την ενσωμάτωσή της, επισημαίνοντας ότι η σύγχρονη τεχνολογία έχει τη δυνατότητα να αναπτύσσεται με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα και τους περιορισμούς που επιτάσσει η ηθική.

Στο ίδιο επεισόδιο τοποθετήθηκαν για τις προκλήσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης, ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης, ο τέως Υπουργός Κώστας Φωτάκης, o Casper Κlynge Αντιπρόεδρος της Microsoft και ο Κώστας Λουκάς Γενικός Διευθυντής Δημόσιου Τομέα για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη της Microsoft.


Πηγή: euro2day

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου