Τις συγκλονιστικές ιστορίες δύο ταινιών που συνευρέθηκαν τυχαία στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης ξεχωρίζουν σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ» - αλλά κυρίως μια τρίτη διόλου τυχαία ιστορία. Αυτή της πρωταγωνίστριας των δύο ταινιών (η μία προβάλλεται και συμμετέχει στο Διεθνές Διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ και η δεύτερη στο τμήμα Ανοιχτοί Ορίζοντες).
Η 14χρονη πόρνη από τους δρόμους του Κονγκό, η ιστορία της οποίας φωτίστηκε στο ντοκιμαντέρ «Τα παιδιά της Κινσάσα», έγινε ηθοποιός ως «Μάγισσα του πολέμου» στη σκοτεινή Αφρική, πήρε το Α' βραβείο γυναικείας ερμηνείας στο Φεστιβάλ του Βερολίνου και έπειτα... έζησαν όλοι καλά. Για την ακρίβεια, η Ρέιτσελ Μουάνζα, στα 15 της πλέον, ζει μάλλον καλύτερα ως μαθήτρια σ' ένα γυμνάσιο του Καναδά - και ως επίδοξη ηθοποιός. Ολα άρχισαν το 2009 όταν ο σκηνοθέτης Βέλγος Μαρκ Ανρί Βαϊνμπέργκ επέλεξε να γράψει μια ταινία για τα «Παιδιά της Κινσάσα».
«Η πλοκή άρχισε να παίρνει σχήμα όταν αναζητούσαμε τους τόπους των γυρισμάτων. Τα παιδιά μάς αφηγήθηκαν τη ζωή τους. Παιδιά των δρόμων, μουσικοί, εργάτες, μητέρες, ανάπηροι, διεφθαρμένοι αστυνομικοί. Το σενάριο της ταινίας γεννήθηκε τελικά από αυτό το πολύπλοκο βιωματικό καλειδοσκόπιο» σημειώνει ο Μαρκ Ανρί Βαϊνμπέργκ. Η κάμερα ακολουθεί μια ομάδα απόκληρων παιδιών σε μια διαδρομή που καταλήγει σε μια κοινωνία εξαντλημένη από τη φτώχεια, την άγνοια, τις προκαταλήψεις και τον αναλφαβητισμό.
Η 14χρονη πόρνη από τους δρόμους του Κονγκό, η ιστορία της οποίας φωτίστηκε στο ντοκιμαντέρ «Τα παιδιά της Κινσάσα», έγινε ηθοποιός ως «Μάγισσα του πολέμου» στη σκοτεινή Αφρική, πήρε το Α' βραβείο γυναικείας ερμηνείας στο Φεστιβάλ του Βερολίνου και έπειτα... έζησαν όλοι καλά. Για την ακρίβεια, η Ρέιτσελ Μουάνζα, στα 15 της πλέον, ζει μάλλον καλύτερα ως μαθήτρια σ' ένα γυμνάσιο του Καναδά - και ως επίδοξη ηθοποιός. Ολα άρχισαν το 2009 όταν ο σκηνοθέτης Βέλγος Μαρκ Ανρί Βαϊνμπέργκ επέλεξε να γράψει μια ταινία για τα «Παιδιά της Κινσάσα».
«Η πλοκή άρχισε να παίρνει σχήμα όταν αναζητούσαμε τους τόπους των γυρισμάτων. Τα παιδιά μάς αφηγήθηκαν τη ζωή τους. Παιδιά των δρόμων, μουσικοί, εργάτες, μητέρες, ανάπηροι, διεφθαρμένοι αστυνομικοί. Το σενάριο της ταινίας γεννήθηκε τελικά από αυτό το πολύπλοκο βιωματικό καλειδοσκόπιο» σημειώνει ο Μαρκ Ανρί Βαϊνμπέργκ. Η κάμερα ακολουθεί μια ομάδα απόκληρων παιδιών σε μια διαδρομή που καταλήγει σε μια κοινωνία εξαντλημένη από τη φτώχεια, την άγνοια, τις προκαταλήψεις και τον αναλφαβητισμό.
Πηγή: Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου