Την παρακολούθηση των παιδιών τους από τη στιγμή που μπαίνουν στο σχολικό λεωφορείο μέχρι να φτάσουν στο σχολείο τους και αντίστροφα, θα μπορούν να έχουν στο... κινητό τηλέφωνό τους μέχρι το τέλος του χρόνου οι γονείς.
Μέχρι τότε οι ερευνητές του ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών φιλοδοξούν ότι θα έχει διατεθεί στο ευρωπαϊκό κοινό ειδική εφαρμογή, χάρη στην οποία μέσω του κινητού τηλεφώνου οι γονείς θα μπορούν να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο την ώρα επιβίβασης του παιδιού τους στο σχολικό λεωφορείο, τη διάρκεια της διαδρομής μέχρι το σχολείο και την ώρα άφιξής τους σε αυτό. Αντίστροφα, θα μπορούν να ενημερώνονται και για τον ακριβή χρόνο άφιξης στο σπίτι με το σχολικό.
Πρόκειται για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα SAFEWAY2SCHOOL, που είναι επικεντρωμένο στην ασφαλή μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο και προβλέπει ακόμα έως και την ανάπτυξη «έξυπνων» στάσεων για σχολικά λεωφορεία.
Ο κάθε μαθητής θα είναι εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρονικό αισθητήρα (σε μέγεθος ποντικιού ηλεκτρονικού υπολογιστή) ο οποίος θα ενημερώνει το σύστημα τηλεματικής του σχολικού λεωφορείου για την είσοδο-έξοδο στο όχημα, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης της "έξυπνης στάσης" για το χρόνο άφιξης του μαθητή σε αυτή, ώστε να τον περιμένει το λεωφορείο!
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει αναλάβει το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης - Ινστιτούτο Μεταφορών, ενώ για την ολοκλήρωσή του εργάζονται άλλοι 13 φορείς στην Ε.Ε. Στόχος είναι να μειωθούν οι θάνατοι και οι τραυματισμοί των μαθητών στο δρόμο από και προς το σχολείο, που ανέρχονται κάθε χρόνο σε 250 και 35.000 αντίστοιχα, σε όλη την Ευρώπη.
Η ελληνική συμμετοχή στο στο χώρο της έρευνας στον τομέα των μεταφορών στην Ευρώπη (Transport Research Arena – TRA 2012), παρουσιάστηκε στο συνέδριο για τις Μεταφορές που είναι σε εξέλιξη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Συγκεκριμένα, η συμβολή της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή έρευνα για τις μεταφορές, περιλαμβάνει άλλα τρία έργα, τα οποία εκτελούνται με κοινοτικούς πόρους και Έλληνες συντονιστές ή συνεργάτες. Πρόκειται για τα έργα:
*GOALDS: «Οδηγός» του έργου αυτού είναι το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, με άλλους 16 συνεργάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το έργο επικεντρώνεται σε ζητήματα ασφαλείας για τα επιβατικά πλοία και τα κρουαζιερόπλοια. Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ Απ. Παπανικολάου, το έργο ελέγχει όλους τους υπάρχοντες κανονισμούς ασφαλείας των πλοίων και θα αναπτύξει νέες προτάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας όσων ταξιδεύουν στη θάλασσα.
*SMART CM: Το έργο εκπονείται από το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης- Ινστιτούτο Μεταφορών, στο οποίο συμμετέχουν τριάντα ακόμα φορείς από την Ε.Ε. Αντικείμενο του έργου είναι η ασφάλεια μεταφοράς των κοντέινερ. Μόνο μέσω των 21 μεγαλύτερων λιμανιών της Ευρώπης διακινούνται κάθε χρόνο πάνω από 3 δισ. κοντέϊνερ.
*VIAJEO: Πρόκειται για έργο που έχουν αναλάβει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών και στο οποίο συμμετέχουν 21 φορείς από την Ε.Ε. Σκοπός του είναι ο σχεδιασμός μιας ανοιχτής πλατφόρμας, που θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τους ταξιδιώτες, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους φορείς παροχής υπηρεσιών μεταφορών.
Μέχρι τότε οι ερευνητές του ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών φιλοδοξούν ότι θα έχει διατεθεί στο ευρωπαϊκό κοινό ειδική εφαρμογή, χάρη στην οποία μέσω του κινητού τηλεφώνου οι γονείς θα μπορούν να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο την ώρα επιβίβασης του παιδιού τους στο σχολικό λεωφορείο, τη διάρκεια της διαδρομής μέχρι το σχολείο και την ώρα άφιξής τους σε αυτό. Αντίστροφα, θα μπορούν να ενημερώνονται και για τον ακριβή χρόνο άφιξης στο σπίτι με το σχολικό.
Πρόκειται για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα SAFEWAY2SCHOOL, που είναι επικεντρωμένο στην ασφαλή μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο και προβλέπει ακόμα έως και την ανάπτυξη «έξυπνων» στάσεων για σχολικά λεωφορεία.
Ο κάθε μαθητής θα είναι εφοδιασμένος με έναν ηλεκτρονικό αισθητήρα (σε μέγεθος ποντικιού ηλεκτρονικού υπολογιστή) ο οποίος θα ενημερώνει το σύστημα τηλεματικής του σχολικού λεωφορείου για την είσοδο-έξοδο στο όχημα, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης της "έξυπνης στάσης" για το χρόνο άφιξης του μαθητή σε αυτή, ώστε να τον περιμένει το λεωφορείο!
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει αναλάβει το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης - Ινστιτούτο Μεταφορών, ενώ για την ολοκλήρωσή του εργάζονται άλλοι 13 φορείς στην Ε.Ε. Στόχος είναι να μειωθούν οι θάνατοι και οι τραυματισμοί των μαθητών στο δρόμο από και προς το σχολείο, που ανέρχονται κάθε χρόνο σε 250 και 35.000 αντίστοιχα, σε όλη την Ευρώπη.
Η ελληνική συμμετοχή στο στο χώρο της έρευνας στον τομέα των μεταφορών στην Ευρώπη (Transport Research Arena – TRA 2012), παρουσιάστηκε στο συνέδριο για τις Μεταφορές που είναι σε εξέλιξη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Συγκεκριμένα, η συμβολή της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή έρευνα για τις μεταφορές, περιλαμβάνει άλλα τρία έργα, τα οποία εκτελούνται με κοινοτικούς πόρους και Έλληνες συντονιστές ή συνεργάτες. Πρόκειται για τα έργα:
*GOALDS: «Οδηγός» του έργου αυτού είναι το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, με άλλους 16 συνεργάτες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το έργο επικεντρώνεται σε ζητήματα ασφαλείας για τα επιβατικά πλοία και τα κρουαζιερόπλοια. Σύμφωνα με τον καθηγητή του ΕΜΠ Απ. Παπανικολάου, το έργο ελέγχει όλους τους υπάρχοντες κανονισμούς ασφαλείας των πλοίων και θα αναπτύξει νέες προτάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας όσων ταξιδεύουν στη θάλασσα.
*SMART CM: Το έργο εκπονείται από το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης- Ινστιτούτο Μεταφορών, στο οποίο συμμετέχουν τριάντα ακόμα φορείς από την Ε.Ε. Αντικείμενο του έργου είναι η ασφάλεια μεταφοράς των κοντέινερ. Μόνο μέσω των 21 μεγαλύτερων λιμανιών της Ευρώπης διακινούνται κάθε χρόνο πάνω από 3 δισ. κοντέϊνερ.
*VIAJEO: Πρόκειται για έργο που έχουν αναλάβει το Ελληνικό Ινστιτούτο Μεταφορών και στο οποίο συμμετέχουν 21 φορείς από την Ε.Ε. Σκοπός του είναι ο σχεδιασμός μιας ανοιχτής πλατφόρμας, που θα παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τους ταξιδιώτες, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τους φορείς παροχής υπηρεσιών μεταφορών.
Πηγή: Νέα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου