Διαβάστε το άρθρο σε μετάφραση Γιώργου Μιγάδη στο noesi.gr
Ακόμα και όταν το έλλειμα στην επικοινωνία ενός παιδιού παρεμβάλλει στην γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη, μερικοί γονείς και ειδικοί διαστάζουν να εισάγουν την "Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία" (μτφ. αγγλικού όρου ACC - Augmentative and Alternative Communication). Αυτό είναι κατανοητό, καθώς η Επαυξητική Εναλλακτική Επικοινωνία (ACC) συχνά φαίνεται να είναι λύση ανάγκης, που καταδικάζει ένα παιδί σε μία δια βίου μη φυσιολογική και περιορισμένη επικοινωνία. Θεωρείται ως το τέλος κάθε ελπίδας για ανάπτυξη φυσιολογικού λόγου, που χρησιμοποιείται μετά από πολλά χρόνια αποτυχημένων προσπαθειών για την ανάπτυξή του μέσω λογοθεραπείας. (Berry, 1987; Mirenda & Schuler, 1988). Στο παρακάτω άρθρο, που έχει μεταφραστεί για το NOESI.gr, παραθέτουμε μερικούς συνήθεις φόρους και μύθους σε αντιδιαστολή με την πραγματικότητα και πρακτικές λύσεις, που μπορείτε να έχετε κατά νου στη βάση ενός προγράμματος Επαυξητικής Εναλλακτικής Επικοινωνίας (ACC), σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ακόμα και όταν το έλλειμα στην επικοινωνία ενός παιδιού παρεμβάλλει στην γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη, μερικοί γονείς και ειδικοί διαστάζουν να εισάγουν την "Επαυξητική και Εναλλακτική Επικοινωνία" (μτφ. αγγλικού όρου ACC - Augmentative and Alternative Communication). Αυτό είναι κατανοητό, καθώς η Επαυξητική Εναλλακτική Επικοινωνία (ACC) συχνά φαίνεται να είναι λύση ανάγκης, που καταδικάζει ένα παιδί σε μία δια βίου μη φυσιολογική και περιορισμένη επικοινωνία. Θεωρείται ως το τέλος κάθε ελπίδας για ανάπτυξη φυσιολογικού λόγου, που χρησιμοποιείται μετά από πολλά χρόνια αποτυχημένων προσπαθειών για την ανάπτυξή του μέσω λογοθεραπείας. (Berry, 1987; Mirenda & Schuler, 1988). Στο παρακάτω άρθρο, που έχει μεταφραστεί για το NOESI.gr, παραθέτουμε μερικούς συνήθεις φόρους και μύθους σε αντιδιαστολή με την πραγματικότητα και πρακτικές λύσεις, που μπορείτε να έχετε κατά νου στη βάση ενός προγράμματος Επαυξητικής Εναλλακτικής Επικοινωνίας (ACC), σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου