Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010 19:00
IANOS Αριστοτέλους 7
IANOS Αριστοτέλους 7
Το Καλλιτεχνικό Γ/σιο Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης και η Πρόταση, ομάδα εκπαιδευτικών από σχολεία της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, με τη στήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπ/σης Κ. Μακεδονίας και των Διεύθυνσων Β/βάθμιας Εκπ/σης Ανατολικής & Δυτικής Θεσσαλονίκης, παρουσιάζουν μια σειρά διδακτικών προτάσεων-παραδειγμάτων.
Παρουσίαση δέκατη τρίτη: Νίκος Καββαδίας, Ιωάννης Καμινιάτης. Δύο προτάσεις διδασκαλίας με τις νέες τεχνολογίες.
Θα μιλήσουν οι Αικατερίνη Ρεβάνογλου και Έλσα Μυρογιάννη.
■Ο Νίκος Καββαδίας, κατεξοχήν ολιγογράφος ποιητής και πεζογράφος, γοητεύει όλο και περισσότερο με το έργο του. Έχοντας ως βασικό εκπαιδευτικό υλικό, μαζί με το σχολικό εγχειρίδιο και το βιβλίο του καθηγητή, τους δικτυακούς τόπους του ΕΚΕΒΙ, του ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού Ως3 και διάφορα ιστολόγια θα καθοδηγήσουμε τους μαθητές μας ώστε να ανακαλύψουν στοιχεία για τη ζωή, το έργο και την απήχηση του Νίκου Καββαδία.
■Ο Ιωάννης Καμινιάτης είναι ο συγγραφέας του έργου “Εις την άλωσιν της Θεσσαλονίκης”, στο οποίο εξιστορεί με ζωηρό και παραστατικό τρόπο την πολιορκία και την άλωση της Θεσσαλονίκης από Άραβες πειρατές το 904 μ.Χ. Η διδακτική πρόταση επιχειρεί την «ανάγνωση» της βυζαντινής ιστορικής πηγής με την αξιοποίηση των εργαλείων των νέων τεχνολογιών στο πλαίσιο του μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας
Πηγή: ΙΑΝΟΣ
■Ο Νίκος Καββαδίας, κατεξοχήν ολιγογράφος ποιητής και πεζογράφος, γοητεύει όλο και περισσότερο με το έργο του. Έχοντας ως βασικό εκπαιδευτικό υλικό, μαζί με το σχολικό εγχειρίδιο και το βιβλίο του καθηγητή, τους δικτυακούς τόπους του ΕΚΕΒΙ, του ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού Ως3 και διάφορα ιστολόγια θα καθοδηγήσουμε τους μαθητές μας ώστε να ανακαλύψουν στοιχεία για τη ζωή, το έργο και την απήχηση του Νίκου Καββαδία.
■Ο Ιωάννης Καμινιάτης είναι ο συγγραφέας του έργου “Εις την άλωσιν της Θεσσαλονίκης”, στο οποίο εξιστορεί με ζωηρό και παραστατικό τρόπο την πολιορκία και την άλωση της Θεσσαλονίκης από Άραβες πειρατές το 904 μ.Χ. Η διδακτική πρόταση επιχειρεί την «ανάγνωση» της βυζαντινής ιστορικής πηγής με την αξιοποίηση των εργαλείων των νέων τεχνολογιών στο πλαίσιο του μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας
Πηγή: ΙΑΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου