Τρίτη 27 Απριλίου 2021

Τι συμβαίνει με τη ΛΟΑΤ+ γονεϊκότητα στην Ελλάδα;

«Δεν επέτρεψαν την πρώτη φορά στη Νικολέτα να επισκεφτεί το παιδί μας στη μονάδα φροντίδας νεογνών» ● «Ο δικαστής αποφάσισε ότι είμαι ψυχικά ασταθής» ● «Το παιδί μου 3,5 ετών διαγνώστηκε με παιδικό καρκίνο κι έπρεπε να του βγάλουμε χαρτιά γιατί δεν ξέραμε σε ποια χώρα θα βρει θεραπεία – αναγκαστικά το έγραψα ως δικό μου παιδί και η Κέιτ δεν φαίνεται πουθενά» ● «Ανοιχτά για τη μορφή της οικογένειάς μας ως έχει μιλάμε την τελευταία δεκαετία, και αυτό έγινε μέσα από πολλές ειλικρινείς συζητήσεις, δεν έγινε μια κι έξω» ● «Θέλω τουλάχιστον ένα σαββατοκύριακο τον μήνα με το παιδί μου και είμαι διατεθειμένος να πω στη σχέση μου να μείνει αλλού».

Ήταν τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν, δεσμεύτηκε για την αμοιβαία αναγνώριση των οικογενειακών σχέσεων των ΛΟΑΤ+ ατόμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. «Αν είσαι γονιός σε μία χώρα, είσαι γονιός σε κάθε χώρα», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά, αναγνωρίζοντας το πρόβλημα που υπάρχει στην ελεύθερη μετακίνηση των ΛΟΑΤ+ οικογενειών από χώρα σε χώρα της Ένωσης, λόγω των διαφοροποιήσεων στις εθνικές νομοθεσίες. Μια δέσμευση που συμπεριλαμβάνεται πλέον και στον επίσημο σχεδιασμό της Επιτροπής μέχρι το 2021, αναφορικά με την ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων που ζουν στην Ε.Ε Ήδη κάποιες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναγνωρίζουν τις ΛΟΑΤΚΙ οικογένειες ενώ βρίσκονται στη διαδικασία αναγνώρισης, είτε μέσω της νομοθετικής είτε μέσω της δικαστικής οδού. Τι συμβαίνει όμως με τη χώρα μας;

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο antivirus, από όπου προέρχεται και το παραπάνω απόσπασμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου